با بارش نخستین برف بهاره؛

راننده‌ها در محور‌های مواصلاتی قوچان غافلگیرشدند

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قوچان گفت: با بارش برف سنگین در محور‌های مواصلاتی و احتمال غافلگیری راننده‌های ترانزیتی در این محور‌ها نیرو‌های این اداره در حال آماده باش هستند.

راننده‌ها در محور‌های مواصلاتی قوچان غافلگیرشدندخان محمد مصرزاده رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قوچان در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،افزود: بارش برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی قوچان باعث غافلگیری اغلب راننده‌ها شد .

وی گفت:: بارش برف قبل از ظهر دیروز شروع شد و تاکنون ۳۳۰ تن شن و نمک پاشی به طول ۴۵۰ کیلومتر در ۴ مرحله صورت گرفت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قوچان با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ هزار متر مکعب مسیر‌های بین شهری برف روبی شده است تصریح کرد: با انجام به موقع برف روبی تمام محور‌های مواصلاتی کاملا باز است و تردد نیز برای وسایل نقلیه برقرار است.

مصر زاده با بیان این مطلب که بیشترین بارش‌ها در محور قوچان به چناران و دوراهی سبزوار صورت گرفته است گفت: در عملیات اجرایی برف روبی در ۷۰ محور روستایی نیاز به بازگشایی بوده است که ۲۵ محور روستایی با ارتفاع زیاد برف بوده که در حال بازگشایی می‌باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محور‌های شهرستان باز است و ترافیک روانی در محور‌های جریان دارد گفت:در صورت تداوم بارش‌ها تمامی نیرو‌های این اداره با حضور در همه محور‌ها آماده خدمات رسانی به مردم هستند


انتهای پیام // ح. خ

 

تلاش راهداران باعث تردد روان محور‌های مواصلاتی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار