جهانبخش:این گل‌ها اعتماد به نفس مرا بالا برد

ستاره ایرانی آزد آلکمار پس از هت تریک برابر ویتسه درباره این بازی و درخشش خود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی تیم آزد آلکمار که در دیدار تیمش برابر ویتسه در لیگ دسته برتر هلند 3 گل زد و یک پاس گل داد پس از پایان بازی گفت در آستانه دیدار فینال جام حذفی برابر فاینورد این گل ها اعتماد به نفس مرا بالا می برد.
جهانبخش گفت: مسابقه فوق العاده ای بود و اولین هت تریک من. بسیار خوشحال هستم که برای تیمم بازیکن بسیار مهمی بودم و ما پیروز شدیم. بهتر از این نمی شد.


وی درباره بازی فینال روز یکشنبه برابر فاینورد نیز گفت: "ما بازی خوبی انجام داده ایم و اکنون با احساسی خوب به فینال جام حذفی می رویم. ما نباید آن را هیجان انگیزتر از چیزی که هست بکنیم و فقط باید کارمان را انجام دهیم. باید عملکرد خوبی داشته باشیم. این بار می خواهیم این جام را بگیریم."


ستاره ایرانی آلکمار افزود: "مهمترین چیز در مسابقه فینال جام حذفی، برنده شدن است و این بهترین راه است، بنابراین با چهار گل ما آماده این بازی هستیم . این گل ها به من اعتماد به نفس می دهد، احساس خوبی دارم، مهمترین چیز این است که به همین شکل بازی را ادامه بدهم، احساس خوبی داشته باشم و کارم را انجام بدهم".

ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار که به هنگام تعویض زانو زد  و دستها را به آسمان گرفت، درباره این رفتار خود گفت: من یک انسان معتقدی هستم و می‌خواستم از خدا قدردانی کنم. همچنین این هت تریک را به خانواده‌ام تقدیم می کنم که آنها مهم‌ترین داشته هایم در زندگی هستند. دیر یا زود خانواده‌ام  این صحنه ها را می‌بینند و خواهند دانست که به آنها فکر می‌کنم.

 

جهانبخش درباره عدم حضور خانواده‌اش برای مشاهده هت‌تریک او در ورزشگاه آفاس اظهار داشت: آنها فردا به هلند می‌آیند تا شاهد بازی آلکمار در فینال جام حذفی برابر فاینورد باشند. آنها اولین کسانی هستند که قبل و پس از هر بازی با آنها تماس می‌گیرم. امروز هم به آنها گفتم :با احساس خوشایندی از آنها استقبال خواهم کرد.

ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار هم‌اکنون با 18 گل‌زده صدرنشین رده‌بندی برترین گلزنان فصل جاری اردویژه هلند است.

جهانبخش با اشاره به این مساله می‌گوید: انتظار آن را نداشتم. گل‌زدن و پاس گل دادن همیشه احساس فوق‌العاده‌ای به من می‌دهد. این کار آسانی برای یک بازیکن برجسته نیست. از همه خواستم تا روی توپی که برای اولین بار با آن در دوران فوتبالم هت‌تریک کرده ام، امضا کنند.

انتهای پیام/


اظهارات جهانبخش پس از هت تریک برابر ویتسه

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار