نماینده مردم رفسنجان در مجلس؛

جزیره‌ای عمل کردن؛ اشتباه مدیریت آب است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۵ درصد مصرف آب کشور در بخش کشاروری مصرف می‌شود که باید فکر اساسی پیرامون مصرف صحیح آب در کشور و استان کرمان را کنیم.

جزیره‌ای عمل کردن؛ اشتباه مدیریت آب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ احمد انارکی محمدی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به مشکل کم آبی در کشور و به ویژه استان کر مان و از بین رفتن محصولات پسته شهرستان رفسنجان طی سه سال گذشته گفت: باید فکر اساسی در حوزه ورشکستگی کشاورزان این منطقه کنیم، زیرا ادامه این روند سبب بروز آسیب‌های بسیاری در آینده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد مصرف آب کشور در بخش کشاروری مصرف می‌شود افزود: باید فکر اساسی پیرامون مصرف صحیح آب در کشور و استان کرمان را کنیم، زیرا در این راستا امیدی به دولت نداریم و هم اکنون در حال جزیره‌ای عمل کردن در کشور در این حوزه هستیم.

انارکی محمدی با اشاره به افتتاح فاز اول کارخانه فروکروم در شهرستان رفسنجان اظهار کرد: با افتتاح این کارخانه با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مسئله خام فروشی در کشور به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

مدیریت  آب نباید جزیره ای باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.