گشایش نمایشگاه عکس کانون عکاسان ملایر

نخستین نمایشگاه عکس کانون عکاسان ملایر امروز در نمایشگاه دائمی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر گشایش یافت.

نمایشگاه عکس کانون عکاسان ملایر گشایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امید وفایی رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر با اشاره به اینکه این نمایشگاه با عنوان'دوربین بیشعور است' و موضوع آزاد در سه بخش طبیعت، پورتره و اجتماعی دایر شده است، افزود: 50 قطعه عکس توسط عکاسان ملایری که تجربه عکاسی داشته و یا برای نخستین عکس های زیبایی را خلق کرده اند، در این نمایشگاه ارایه شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از 30 فروردین تا 6 اردیبهشت به مدت هشت روز در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر آماده بازدید علاقه مندان است.

رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر برگزاری کارگاه های نقد و بررسی عکس، نمایشگاه و ورک شاپ های متعدد عکاسی در طول هفته و سال را از جمله برنامه های این کانون برشمرد و افزود: در حال حاضر کانون عکاسان ملایر 240 عضو دارد.

وفایی کانون عکاسان ملایر را بزرگترین گروه مجازی و کاربردی در زمینه عکاسی در استان همدان دانست و اظهار کرد: در صدد هستیم سطح دانش عکاسی را در شهرستان ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه کانون عکاسان، فرآیندی دیرپا، تجربه گرا و بدیع است، گفت: کانون عکاسان ملایر یک گروه آماتور است که سعی دارد با مطالعه، دانش و تقویت نگاه خود فضا و بستری را در شهرستان مهیا کند که به فضای عکس ها و نگاه بصری توجه ویژه ای شود.

انتهای پیام/ص.ف

برگزاری نمایشگاه عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.