شمسایی: کناره گیری تاسیسات نقطه تاریکی در فوتسال است

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: متاسفانه تیم های بزرگ یکی پس از دیگری از فوتسال کناره گیری می کنند که این نقطه تاریکی در فوتسال است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی و مربی تیم تاسیسات دریایی درگفت وگو با رادیو درباره علت انحلال تیم تاسیسات دریایی اظهار کرد: متاسفانه این نقطه تاریکی برای فوتسال کشور ماست و هر ساله گریبانگیر تیم های معتبر می شود. امسال هم این اتفاق شامل تاسیسات دریایی شد. با آمدن یک مدیر مثل منوچهری تیم قهرمان آسیا می شود و بعد با تغییر مدیریت تیم پر افتخار قاره خیلی راحت کنار گذاشته می شود و هیچ اتفاقی هم نمی افتد. این نشان می دهد که فوتسال ما دارای هیچ برنامه خاصی نیست و متاسفانه تیم های بزرگ یکی پس از دیگری کناره گیری می کنند.

شمسایی اضافه کرد: اگر وزارت نفت یک درصد حقوقی را که به کارمندانش می دهد و حقشان هم هست برای ورزش بگذارد، شرایط مهیا می شود. 3 میلیارد برای این مجموعه پول خرد است. این درحالی است که سال ها قبل درمواقعی که نیاز بود این مجموعه از ورزش مایه می گذاشت و دائم می گفت فوتسال ما قهرمان قاره است. وجود ورزش هم می تواند بعد فرهنگی و اجتماعی و هم کارآفرینی برای مجموعه نفت داشته باشد.

او درباره این که دراین سال ها تیم های زیادی از لیگ کنار رفته اند افزود: سال های قبل چند تیم با کمیته فوتسال درگیری داشنتند و کنار رفتند. بدتر از همه این است که تیم هایی که قهرمان می شوند، می رود. دبیری، شن سا، منصوری، تام ایران خودرو قهرمان شدند و رفتند. کناره گیری تاسیسات یک درد بزرگ برای فوتسال است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال تصریح کرد: زمانی که در ایتالیا بازی می کردم تیم ها برای بازی درلیگ باید ضمانت و زمانی که قصد کناره گیری داشتند باید ضرر مالی می دادند. اما در ایران حضور در لیگ به تمایل انسان ها بستگی دارد. یک سال درلیگ سرمایه گذاری می کنیم اما به چیزی که به دنبالش هستیم نمی رسیم تازه باید جوابگوی چندین نفرهم باشم. سال گذشته تیم تاسیسات حدود ۱۵۰ میلیون تومان از جیب خود داد تا مسابقاتش پخش مستقیم شود. چرا کمیته مسابقات ما نباید راهبردی برای پخش مستقیم مسابقات داشته باشد تا تیم ها بتوانند حامی مالی بگیرند و ادامه حیات دهند یا چرا به تیمی که قهرمان شده بها داده نمی شود و سال بعد برای شرکت در مسابقات ۴۰میلیون تومان ورودی پرداخت می کند.

شمسایی خاطر نشان کرد: متاسفانه شاهد این اتفاقات در تیم فوتبال نفت تهران و تیم والیبال بانک سرمایه هم هستیم. ما ساختار و برنامه ریزی نداریم. در حال حاضر ۵ تیم دیگر لیگ برتر هم قصد تیم داری ندارند و می خواهند از لیگ کناره گیری می کنند. 

 

انتهای پیام/

اظهارات وحید شمسایی درباره شرایط فوتسال

 

اظهارات شمسایی درباره وضعیت فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار