در هم شکسته شدن جنایت مستکبران جهان با اقتدار جبهه مقاومت

حجت الاسلام ارزنده گفت: اقتدار جبهه مقاومت سبب شد که جنایت‌های مستکبران جهان در هم شکسته شود و آرزوی سران منحوس آل سعود بر باد رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولین و سفرای کشور اسلامی اشاره کرد و گفت: مستکبران جهان با حملات کور به سوریه آبروی آمریکا، انگلیس وفرانسه رفت و رهبر انقلاب پس ازاین جنایت فرمودند که سودی برای مستکبران بجز آبروریزی وذلت نخواهد داشت واین گونه نیز شد.

وی ادامه داد: بسیاری از تحلیل گران نظامی وسیاسی حملات سه کشور امریکا، انگلیس و فرانسه را سرآغاز جنگ جهانی جدید دانستند، ولی سخنان صریح وآینده نگر رهبر معظم انقلاب تنها چند ساعت از جنایت این حملات به حقیقت پیوشت و این جنایت تنها مایه ذلت مستکبران شد.

خطیب نماز جمعه الیگودرز اضافه کرد: بسیاری از موشک‌های پیشرفته مستکبران توسط پدافند هوای سوریه منهدم شده و هواپیما‌های سه کشور آمریکا، انگلیس وفرانسه اصلا جرئت پرواز در حریم هوایی سوریه را نداشتند همچنین آرزوی عربستان که چهار میلیارد دلار برای نگه داشتن نیرو‌های آمریکایی در سوریه هزینه کرده بود بر باد رفت این‌ها حاصل اقتدار جبهه مقاومت که رجز خوانی و جنایت مستکبران جهان را در هم شکست.

وی به یکه تازی قدرت نظامی ایران و جبهه مقاومت در آسیا اشاره کرد وبیان نمود: امروز با تشکیل حشضد الشعبی با الگو برداری از بسیج ایران در کنار پایگاه هوایی آمریکا باتجهیزات کامل نظامی حضور پیدا می‌کنند و به فرمانده آن‌ها طی پیامی اخطار می‌دهد که اگر یک هواپیما برای حمله به سوریه پرواز از این پایگاه پرواز کند تمام پایگاه را ویران می‌کنند و آمریکایی‌ها از ترس جرئت پرواز از بغداد برای حمله به سوریه را نداشتند این قدرت جبهه مقاومت که امروز موجب ذلت وخواری مستکبران جهان شده است.

حجت الاسلام ارزنده ضمن تبریک روز پاسدار افزود: متاسفانه عده‌ای ناجوانمردانه بر سر سفره سپاه نان این نهاد انقلابی را می‌خورند، ولی بر سر همان سفره خیانت می‌کنند و هرروز به بهانه‌ای در سخنانشان توهین ونیش می‌زنند این درحالی است که سپاه در عرصه سازندگی، محرومیت زدایی و در خدمت مردم همیشه پیشتاز بوده است.

امام جمعه الیگودرز به اتحاد نیرو‌های نظامی اشاره کرد و بیان کرد: اگر سپاه در کشور نباشد نفوذی‌های داخلی کشور را دو دستی تقدیم دشمنان می‌کنند و منافقین داخلی می‌دانند هر غطلی که بخواهند انجام دهند سپاه در مقابل آن‌ها ایستادگی خواهد کرد به این دلیل که به این نهاد انقلابی توهین می‌کنند همه نیرو‌های نظامی امروز با ولایت پذیری و با اتحاد در مقابل توطئه دشمنان ایستاده اند و درحقیقت همه یک نیرو در رسته‌ها مختلف در حال خدمت به نظام ومردم هستند.

مسئول ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: جانبازانی نشانه‌هایی هستند که همه اعمالشان امر به معروف و نهی از منکر است و در هر کجا حضور پیدا می‌کنند از انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند و آزادگان که نیز همیشه این پیام را دارند که با تقوا و بندگی خدا حتی در زمان اسارت نیز می‌توان با دشمنان مبارزه کرد.

انتهای پیام/م

اقتدار جبهه مقاومت جنایت مستکبران جهان را در هم شکست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.