«آسمان همیشه ابری نیست» را از آی‌فیلم تماشا کنید

کانال فارسی شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «آسمان همیشه ابری نیست» به کارگردانی سعید عالم‌‌زاده را برای مخاطبانش به‌نمایش می‌گذارد.

«آسمان همیشه ابری نیست» را از آی‌فیلم تماشا کنیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم؛ مجموعه تلویزیونی «آسمان همیشه ابری نیست» محصول سال ۸۹، از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در جدول پخش سریال‌های این شبکه قرار می‌گیرد.

بنا بر این گزارش، «آسمان همیشه ابری نیست» روایتگر زندگی و دغدغه‌های ۵ دوست و هم‌کلاسی است که هریک با مسائل و مشکلاتی مواجه‌اند. دختران نوجوانی که روزهای تلخ و شیرینی را تجربه می‌کنند؛ روزهایی که گاه با قهر و آشتی و گاه با اشک و لبخند سپری می‌شود...

بهنوش بختیاری، سپند امیرسلیمانی، شمسی فضل‌اللهی، آتنه فقیه‌‌نصیری، ناصر ممدوح، سام درخشانی، شیوا خنیاگر، جعفر دهقان، مختار سائقی، لیلا بلوکات، رویا امامی، مهران رجبی، فلور نظری و کاوه خداشناس از جمله بازیگرانی‌اند که در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «آسمان همیشه ابری نیست» از چهارشنبه، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

پخش یک سریال جدید از آی فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
کاوه
۲۰:۵۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام خواهش میکنم سریال آسمان همیشه ابری نیس در تلویزیون پخش کنید