دبیرکل انصارالله یمن: شهادت صالح الصماد بی‌پاسخ نخواهد ماند

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در پی شهادت صالح الصماد خاطرنشان کرد شهادت رئیس شورای عالی سیاسی یمن بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، دبیر کل جنبش انصارالله یمن در پی شهادت صالح الصماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی ضمن تسلیت این ضایعه به مردم یمن خاطرنشان کرد: شهادت صالح الصماد بی پاسخ نخواهد ماند.

سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: جنگنده‌های آمریکایی سعودی روز پنجشنبه گذشته کاروان صالح الصماد را در استان حدیده سه بار هدف قرار دادند که این حمله متجاوزان منجر به شهادت الصماد و شش تن از همراهان او شد.

او افزود: صالح الصماد مسئولیت را جایگاهی برای جهاد می‌دانست و نه خوشگذرانی. ترور صالح الصماد اراده ملت عزیز ما را درهم نخواهد شکست.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی تاکید کرد: نیرو‌های متجاوز و در رأس آن‌ها آمریکا و عربستان مسئولیت قانونی ارتکاب این جنایت را بر عهده دارند. جنایت ترور صالح الصماد هیچ نتیجه‌ای به نفع نیرو‌های متجاوز محقق نخواهد کرد.

سید عبدالملک بدرالدین گفت: از مردم یمن می‌خواهم مشارکتی گسترده در تشییع جنازه شهید صالح الصماد داشته باشند.

انتهای پیام/

سخنرانی دبیرکل جنبش انصارالله یمن

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
بجاى خط و نشان فعلا يك موشك شروع كن بزن بهشون تا حالشون جا بیاد
Netherlands
مصطفی
۱۰:۱۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا . بل احیا عندربهم یرزقون..هنیا له هذه الشهاده..الا لعنت الله علی ال سعود و المشرکین
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۳۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
دت گرم بزنین کاخ فاررو نابودکنید میخوان یمن را عین فلسطین کنن کورخوندن مقاومت کنید اولا خداباماست ومسلمانان وچه شیعه وچه سنی اهل بیت دوست .باوحدت وحمایت مردم یمن که ثابت کردن عربستان پشه هم نیست همشون نابود میشن یک تیراندازی تواخ همهشون دررفتن حالا ببین با ایران وشما ودیگرکشورها وارد جنگ بشن سوراخ موش باید پیدا کنن .توکل برخدا تسلیت به خاندان بازمانده عروسی که موشک زدن وخدانابودشان خواهد کرد آه مظلوم زمین نمیماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
جرقه ایی در یمن زده میشود که. به ظهور امام زمان ربط دارد خدایا مردم یمن را پیروز بگردان و من ایرانی آرزو دارم درکنار برادران یمنی با کفار بجنگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
روح صالح الصماد شاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مصمم
۰۰:۴۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
شهادت راه و رسم مردان خداست و این خونهاست که اسلام را نگه داشته و شکست ظالمان و ستمگران را رقم می زند مردان خدا نه تنها از شهادت ترسی ندارند بلکه آرمان و نهایت آرزویشان است و آل سعود باید از سرنوشت فرعون و نمرود و یزید و صدام عبرت بگیرد که البته بنظر می رسد نخواهد گرفت ، برای اینکه جنایات او به حدی است که توفیق توبه و بازگشت نخواهد داشت و بدون تردید در یک قدمی جهنم واقع شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
آخه ایران چرا موشک ها رانگه داشته است ؟ عربستان را بزنید دیگه ؟ 200 تا موشک شبانه بزنید عربستان به خدا کسی از جاش جم نمی خورد . پدر یمن در اوردند.
آخرین اخبار