نام سردار آزمون در لیست پنج نفره بازیکنان برتر آسیا در جام جهانی

سایت «اسپورت کیدا» نام سردار آزمون ملی پوش کشورمان را در لیست برترین بازیکنان آسیا که به جام جهانی راه یافته اند، قرار داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت «اسپورت کیدا» نام سردار آزمون را در لیست برترین بازیکنان آسیایی که می توانند در جام جهانی 2018 روسیه بدرخشند، قرار داد.

این سایت در مورد آزمون چنین نوشت: خیلی ها سردار آزمون را بهترین بازیکن جوان در قاره آسیا می دانند. گلزن ایرانی با حضور در 31 بازی ملی 23 گل به ثمر رساند. او پنجمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است.

در حال حاضر سردار به عنوان وارث علی دایی اسطوره تیم ملی ایران شناخته شده است. او با 11 گل در رقابت های مقدماتی جام جهانی بهترین گلزن تیمش شد. سردار در حالی به روسیه خواهد آمد که در بازی های اخیر ملی در 9 دیدار 8 گل زد.

این بازیکن 23 ساله در روبین کازان روسیه بازی می کند و عجیب نیست که از تیم های اروپایی زیادی پیشنهاد دریافت کرده، چون فصل خوبی را در سال گذشته پشت سر گذاشته است، البته در این فصل از 10 دیدار روستوف 4 گل و 3 پاس گل به ثمر رساند.

ایران با قرار گرفتن در گروهی سخت با پرتغال قهرمان اروپا و اسپانیا قهرمان جهان در سال 2010 همگروه است. به نظر بعید است شاگردان کارلوس کی روش بتوانند از مرحله گروهی صعود کنند اما به هر حال همه منتظر عملکرد سردار آزمون در میدان جهانی هستند.

در این لیست علاوه بر آزمون ،سون هیونگ مین ملی پوش کره جنوبی، هانگ هی چان دیگر ملی پوش کره ای، شینجی کاگاوا ملی پوش ژاپنی و محمد السهلاوی ملی پوش عربستان سعودی از 5 بازیکن برتر آسیایی هستند.

انتهای پیام/

لیست 5 بازیکن برتر آسیایی در جام جهانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار