افزایش کشفیات سرقت در مازندران

کشفیات سرقت در مازندران ۳۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست تخصصی قرارگاه مبارزه با سرقت استان بر جلب مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از سرقت گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته شاهد افزایش ۳۳ درصدی کشفیات سرقت در مازندران بودیم و بر جلب مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از جرائم تاکید کرد.

وی افزود: باید با تقویت قرارگاه مبارزه با سرقت در استان اقدامات زیربنایی برای نصب دوربین‌ ها در ورودی و خروجی روستا‌ها و چراغ‌ های روشنایی در معابر شهری و روستایی توسط دهیاران و مسئولان محلی اقدام شود.

سردارمیرفیضی با تاکید بر بازدید‌های دوره‌ای از بانک‌ها و سایر مراکز اداری و تجاری، گفت: باید با مسئول سازی دستگاه‌ها و اقدمات امنیتی برای پیشگیری از سرقت و به حداقل رساندن زمان وقوع جرم در این مراکز گام‌های اساسی برداشته شود.

فرمانده انتظامی مازندران مطالبه گری از نهاد‌های مسئول و دستگاه‌ های اجرایی با اجرای طرح‌ های هدفمند را از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت عنوان کرد و افزود: تعیین راهکار‌های پیشگیری از جرم، تجزیه و تحلیل و ارزشیابی اقدامات انجام شده از مهمترین اقدامات اساسی در کاهش نرخ جرم در جامعه است.

انتهای پیام/ م

افزایش ۳۳ درصدی کشفیات سرقت در مازندران

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.