شهسواری:پیشنهاد خوب خارجی داشته باشم قبول می کنم

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: تاکنون چند پیشنهاد اروپایی داشته ام اما هیچ کدام شرایط عالی نداشته است با این حال اگر پیشنهاد خوبی دریافت کنم از ایران می روم.

شهسواری:پیشنهاد خوب خارجی داشته باشم قبول می کنمنداشهسواری ملی پوش تنیس روی میز بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد های بازی خارج از کشور بیان کرد: پیشنهاداتی از کشور‌های اروپایی نظیر تیم‌دسته دو آلمان داشته ام، اما به‌دلایل مختلف مانند سخت بودن شرایط، پایین بودن مبلغ قراردادهاوپایین بودن سطح بازی‌ها قبول نکرده ام، اما اگر تیم‌هایی با سطح بازی‌های بالاتر، از من دعوت شود می پذیرم.

ملی پوش تنیس روی میز درباره شرایط وضعیت تیم ملی در مسابقات جهانی گفت: تیم‌ملی کشورمان در حالی راهی رقابت‌های جهانی سوئد می شود که از سال ۲۰۰۶ تاکنون نخستین دوره‌ای است‌که‌قرار است در رقابت های دسته دوم به میدان برود

او افزود:  حریفان سخت تری در دسته دوم نسبت به دسته های سوم و چهارم حضور دارند زیرا بیشتر رقیبان ما تیم های اروپایی هستند و همین باعث می شود تا کار سختی پیش روی تیم ملی باشد. همچنین  در بین تیم‌های دسته دو استرالیا، اسپانیاو پرتوریکو در جایگاه‌های بالاتری نسبت به تیم‌ملی ایران قرار دارند و قوی‌تر از سایر تیم‌ها هستند، اما کوبا ولیتوانی نسبتا در سطح تیم‌ملی کشورمان قرار دارند.

شهسواری درباره تیم باشگاهی اش در رقابت های لیگ امسال گفت:در لیگ گذشته با تیم‌نامی نو اصفهان قرار داد بستم، اگر چه این قراردادرا با مبلغی معادل نصف مبلغ قرار داد بود اما مبلغ قرار داد را به‌موقع دریافت کرده ام، سال ۱۳۹۵ نیز با باشگاه ذوب آهن قرار دادی داشتم‌که بعد از گذشت دوسال هیچ‌مبلغی دریافت نکرده ایم با این حال شکایتی نیز از باشگاه ذوب آهن نکرده ایم.

انتهای پیام/

اظهارات شهسواری درباره تیم ملی تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.