دایی: بازی سختی با پیکان داریم / می خواهیم جایگاهمان در جدول را بهتر کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:پیکان امسال تیم خوبی است. مربی فهیمی دارد که استاد من بوده است ، بازی سختی داریم اما تلاش می کنیم تا به جایگاه بهتری در جدول برسیم.

دایی: بازی سختی با پیکان داریم / می خواهیم جایگاهمان در جدول را بهتر کنیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان  اظهار داشت: از زحماتی که برای یک فصل فوتبال کشیدید تشکر می‌کنم، ما را حلال کنید، فردا بازی آخرمان با پیکان است، تلاش می کنیم  به پیروزی برسیم زیرا  شرایط جدول به گونه‌ای است که پیکان  هم به دنبال برد خواهد بود . آن ها در صورتی که شکست بخورند و دو تیم دنبال کننده آن ها برنده باشند ممکن است جایگاه خود را از دست بدهند  برای همین  با تمام توان به میدان می آیند با این حال تلاش می کنیم تا برنده بازی باشیم.

او  افزود: پیکان امسال تیم خوبی است. مربی فهیمی دارد که استاد من بودهاست ،ما  بازی سختی داریم و امیدوارم بهترین نمایش را داشته باشیم  تا مشکلی به وجود نیاید و حق به حق دار برسد.

دایی در پاسخ به  اینکه چند درصد از توانتان را در بازی گذشته به کار گرفتید؟ گفت: این درصدها را از کجا می‌آورید؟ ما یک بازی با پیکان داریم. بازی قبل تمام شد و رفت، تمام سعی و تلاشمان را به کار گرفتبم اما توپ‌ها گل نشد و حالا به بازی آینده فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد سطح کیفی مسابقات لیگ گفت: مسابقات لیگ امسال به خوبی برگزار شدو  در تمام قسمت های جدول   تب و تاب زیادی وجود داشت.خوشبختانه  در ۴-۵ هفته آخر لیگ هم بازی‌های خوبی را شاهد بودیم.

او درباره  حضور تیم ملی در جام جهانی گفت: امیدوارم تیم ملی  برای مسابقات جام جهانی به خوبی آماده شود و حداقل انتظارات هواداران فوتبال را بر آورده کند.

علی دایی در ادامه در خصوص پیشنهاد هایارائه شده به  قلی‌زاده و ترابی گفت: ما به این  بحث‌ها توجهی نداریم خیلی‌ها گفتند قلی‌زاده پنالتی را به خاطر استقلال از دست داد اما باید بگویم قلی‌زاده بهترین بازیکن ما در این فصل بود. خیلی از بازیکنان بزرگ پنالتی را از دست می‌دهند و این طبیعی است. ترابی هم به هیچ عنوان از تیم ما جدا نخواهد شد چرا که با ما قرارداد دارد اما قلی‌زاده قراردادش تمام شده و اگر بخواهد در ایران باشد، به طور قطع در سایپا بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به سوالی درباره ادامه همکاری اش با سایپا و سهمیه آسیا  گفت :  مطمئناً اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود، ما در پلی آف شرکت خواهیم کرد. من با سایپا قرارداد دارم و اگر با من کار کنند مشکلی نخواهم داشت و ادامه خواهم داد و اگر نخواهند با این تیم کار نمی‌کنم.

او در خصوص اهمیت انگیزه در بازی های پایانی فصل  گفت: هفته اول و آخر هیچ فرقی با هم ندارند، باید همه با شرافت بازی کنند و نباید برایشان مهم باشد که چه اتفاقی خواهد افتاد. مطمئناً نتیجه‌ها در جابجایی جدول تاثیر خواهد گذاشت باید بدانیم که همه با شرف بازی می‌کنند. تیم من هم تیمی است که زحمت کشیده است و وجدان دارد . من  می‌دانم که بازیکنان با تمام توانشان بازی خواهند کرد تا حق به حق‌دار برسد.

دایی در خصوص پرداخت نشدن  مطالبات برخی تیم‌ها و بی‌انضباطی مالی در لیگ گفت: اسم این بی‌انضباطی مالی نیست. من از صبا، پرسپولیس، نفت تهران طلبکارم، چه کسی باید پاسخگوی این ها باشد؟ صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال قم را شنیدید. مثل آب خوردن می‌گوید بروید یک تیم لیگ یکی بخریم و این تیم را بدهیم و برود در حالیکه ۲۴ میلیارد تومان بدهکار است، تکلیف طلبکاران این تیم چه می‌شود؟ متأسفانه خانه از پای بست ویران است. برخی قوانین من‌درآوردی و کورکورانه در گذشته باعث شد که فقط نظر باشگاه اعمال شود و حق بازیکنان و مربیان در نظر گرفته نشد.

او افزود: رئیس هیأت فوتبال قم می‌گوید یک تیم دیگر می‌گیریم و از صفر می‌سازیم، کاری هم به طلبکاران ندارد بعد اسم خودمان را مسلمان گذاشته‌ایم. خوشبختانه در ۶-۷ ماه اخیر خبرهای خوبی از کمیته تعیین وضعیتی که تشکیل شده رسیده است، اینکه حداقل طلب‌ها بیشتر نشود و باشگاه‌ها بتوانند مطالبات بازیکنان را بپردازند. کار خوبی صورت گرفتهاست که جا دارد از وثوق‌احمدی و کمیته تعیین وضعیت تشکر کنم.

دایی تصریح کرد: فشار اول را کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد کرد تا این مشکلات حل شود  و دیگر  این گونه نیست که با فرمایش وزیر ورزش مشکلات حل شود. نمایندگان کنفدراسیون آسیا حدود یک هفته   دیگر می‌آیند و پیگیر مطالبات مالی هستند و قطعاً این مسئله را پیگیری می‌کنند. ما این همه جلسه گذاشتیم و صحبت کردیم اما ترتیب اثری نمی‌دهند انگار باید حتماً فشاری بالای سرمان باشد تا حق و حقوق دیگران را بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه با جدایی علی قلی‌زاده مثلث هجومی تیم سایپا دچار مشکل خواهد شد، گفت: این نظر شماست اما من که کار فنی می‌کنم چنین نظری ندارم. ما یک مجموعه هستیم و خیلی‌های دیگر زحمت می‌کشند که شاید زحماتشان به چشم نیاید. مطمئن باشید هر بازیکنی برود ما بهتر از او را می‌آوریم.

انتهای پیام /

اظهارات علی دایی در کنفرانس خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.