معرفی خودروی مینی الکتریک جدید +فیلم

خودروی مفهومی مینی الکتریک جدید محصول شرکت بی‌ام‌و در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود.

خودرو مینی الکتریک جدید+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ده سال از زمانی که بی‌ام‌و با ساخت خودروی Mini E گام بزرگی را به سوی ساخت خودروهای الکتریکی برداشت، می‌گذرد و حالا با تکیه بر تجربه‌ای ده ساله این کمپانی خود را برای تولید نسل جدید خودرو‌های مینی آماده می‌کند.

مینی E در سال 2008 طرح اولیه خودرو‌های تمام الکتریک بی‌ام‌و بود که در زمینه خودروهای الکتریکی، توسط کاربران خصوصی در شرایط ترافیکی روزمره رانندگی می‌شد. از سال 2010 تا کنون بیش از 600 دستگاه Mini E در سراسر جهان عرضه شد.

مینی الکتریک جدید با فضای داخلی بیشتر نشان دهنده پیشرفتی است که بی‌ام‌و در زمینه طراحی داخلی از خود نشان داده است. این خودرو با ویژگی‌های خاصی که دارد برای استفاده روزمره کاملا مناسب است. تولید آلایندگی صفر این خودرو آن را به یکی از بهترین خودروهای دوست‌دار محیط زیست تبدیل کرده است.

خودرو مینی الکتریک جدید+ فیلم

پیتر شوارتزنباور، عضو هیئت مدیره BMW AG، و مسئول زیر مجموعه‌های مینی، رولز-رویس و بی‌ام‌و موتورراد می‌گوید:
ما با ساخت خودروی مفهومی مینی الکتریک، در حال روبرو شدن با جهان خودروهای الکتریکی آینده هستیم. طراحی خودروی مفهومی مینی الکتریک با جلو پنجره مشبک رادیاتور شش ضلعی و چراغ‌های جلوی دایره‌ای است. طراحی این دو نشان‌دهنده‌ی ویژگی‌هایی شامل طرح رنگ‌آمیزی متضاد نقره‌ای و زرد رنگی است که یادآور MINI E قبلی و همچنین نشان مشخصه E است.

مینی الکتریک جدید به عنوان یه خودرو برقی، نیاز به کمی هوای خنک دارد و جلو پنجره مشبک رادیاتور با یک نوار لغزنده زرد برای خواص آیرودینامیک بهتر بسته شده است. قطعات افزودنی فیبر شیشه قالبگیری شده در امتداد لبه‌های پایینی، باعث افزایش سرزندگی و روح‌نوازی خودرو می‌شود. رنگ‌آمیزی خودرو با نقره‌ای براق - و یک سایه‌ی رنگی متالیک مات - طراحی فوق‌العاده‌ی سطح این خودروی الکتریکی را بیشتر به نمایش می‌گذارد. شیب‌های رنگی زرد و سایه‌مانند، شامل سقف و لبه‌های جانبی، باعث افزایش جذابیت مینی الکتریک می‌شود. 

خودرو مینی الکتریک جدید+ فیلم
به قول آدریان ون‌هویدونک معاون ارشد طراحی گروه بی‌ام‌و ، خودرو مینی الکتریک یک Mini اصیل است. جمع‌و‌جور، چابک و به سادگی می‌تواند همراه ایده آلی برای رانندگی روزمره باشد.

در ادامه فیلمی در خصوص معرفی مینی الکتریک جدید را مشاهده می‌کنید.


انتهای پیام/

خودروی مفهومی مینی الکتریک جدید در سال 2019 به بازار می‌آید

برچسب ها: خودرو ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار