ستاری مطرح کرد؛

نفوذ شرکت‌های دانش بنیان در حوزه هوانوردی آینده کشور را رقم می‌زند/ ایجاد اشتغال و رونق تجاری به کمک حوزه هوایی

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری گفت: نفوذ شرکت‌های دانش‌ بنیان در حوزه‌های هوایی و هوانوردی‌ آینده کشور را رقم می‌زند.

حوزه هوایی و هوانوردی لبه دانش است/ ایجاد اشتغال و رونق تجاری به کمک حوزه هواییبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سورنا‌ ستاری‌ معاون علمی فناوری ریاست جمهوری در حاشیه مراسم امضاء تفاهم‌نامه با ستاد هوایی کشور و در جمع خبرنگاران در رابطه‌ با این تفاهم‌نامه گفت: بسیار خوشحالم که اتفاق‌ بزرگی همانند این افتاده است؛ نفوذ شرکت‌های دانش‌ بنیان در حوزه‌های هوایی و هوانوردی‌ آینده کشور را رقم می‌زند.

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هوا و هوانوردی‌ ریشه در جنگ دارد، اظهار کرد: از زمان جنگ تا به امروز کشور در این حوزه فعالیت داشته اما امروز شرکت‌های دانش‌بنیان در حال بزرگ شدن هستند و با استانداردهای‌ حوزه سیویل‌ هم آشنا شدند قطعاً این شرکت‌ها باید بتوانند استانداردهای‌ بین‌المللی حوزه سیویل‌ را دریافت کنند و سازمان هواپیمایی کشور هم باید در این راه به آنان کمک کند.

حمایت از حوزه هوایی سبب ایجاد اشتغال در حوزه های‌تک‌ می‌شود

وی ادامه داد: امروز شرکت‌های بزرگی توانستند با حوزه سیویل‌ قرارداد امضاء کنند و باید از شرکت‌ فرودگاه‌های کشور تشکر کنم و با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که امروز به امضاء رسید بطور قطع همکاری‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

ستاری در خصوص اشتغالزایی‌ این حوزه گفت: حمایت از این حوزه سبب ایجاد اشتغال در حوزه های‌تک‌ می‌شود؛ حوزه هوایی و هوانوردی‌ همیشه به عنوان لبه دانش بوده است و در اینجا است که می‌توانیم سرریز  تکنولوژی‌ را به حوزه‌های دیگر داشته باشیم‌.

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری یادآور شد: این حوزه برای معاونت علمی و فناوری بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل است که وارد کار شده‌ایم تا با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه هوایی و هوانوردی‌ سبب رونق این حوزه شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار