زمان امضای قرارداد شفر و استقلال مشخص شد

سرمربی آلمانی آبی پس از دیدار فینال جام حذفی قرارداد خود را با استقلال امضا می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به صحبت های متعدد میان شفر و مدیران استقلال، طرفین برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

شفر همراه فرزند خود درباره تمامی مسائل باشگاه مذاکراتی را انجام داد و قرار است تمامی مذاکرات شفر با مدیران استقلال به اطلاع هیئت مدیره برسد و در نهایت بعد از دیدار استقلال و خونه به خونه در جام حذفی قرارداد سرمربی استقلال به صورت رسمی برای فصل آینده امضا شود.

از طرفی وینفرد شفر برای فصل آینده خواستار تمدید قرارداد کولی، ساناک و ساشا شفر شده است و در همین راستا سرمربی آلمانی از باشگاه خواسته تا در اسرع وقت برای تمدید قرارداد دستیارانش اقدامات لازم صورت بگیرد .

به این ترتیب قرار بر این است پس از برگزاری فینال جام حذفی، جلسه هیئت مدیره تشکیل و پس از مطرح کردن خواسته‌های شفر در جلسه، کارهای تمدید قرارداد انجام شود.

تعطیلی تمرین آبی ها 

طبق صلاحدید شفر ،تمرین امروز بازیکنان آبی پوش تعطیل است و تنها دروازه بانان تیم فوتبال استقلال با حضور در زمین صنایع دفاع تمرینات خود را دنبال می کنند.

زمان برگزاری نشست هیئت مدیره استقلال مشخص شد 

با توجه به توافقی که میان استقلال و شفر برای ادامه همکاری برای فصل آتی حاصل شده در همین راستا اعضای هیئت مدیره آبی پوش بعد از فینال جام حذفی نشستی را برگزار می کنند تا تمدید قرارداد شفر را انجام دهند .

حضور هافبک نفت تهران در تمرینات استقلال

هافبک جوان تیم فوتبال نفت تهران به زودی در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد. سینا خادم‌پور که فصل گذشته را در نفت تهران سپری کرد به زودی در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد تا این تیم را در لیگ هجدهم همراهی کند.

خادم‌پور بازیکن تیم استقلال است و فصل گذشته به طور قرضی برای تیم نفت بازی کرد. این بازیکن یکی از سهمیه‌های زیر 23 سال آبی‌پوشان در فصل آینده خواهد بود.

حضور طلبکاران در باشگاه استقلال

برهانی، عنایتی، امیر حسین صادقی و دیگر بازیکنان پیشین تیم فوتبال استقلال امروز برای پیگیری مطالبات خود در این باشگاه حاضر شدند تا بر این اساس با مسئولان صحبت‌هایی را انجام دهند.

قائدی به زودی در ترکیب استقلال

مهدی قائدی که به دلیل آسیبد دیدگی چند ماهی از ترکیب آبی پوشان دور بود در نهایت به تمرینات استقلالی‌ها اضافه شده و او به طور حتم به بازی با خونه به خونه در فینال جام حذفی نخواهد رسید، اما این بازیکن می‌تواند در صورت صلاحدید شفر در ۲ بازی رفت و برگشت برابر ذوب آهن برای استقلال به میدان برود.

با توجه به صحبت‌هایی که وینفرد شفر با باشگاه استقلال بر سر تمدید قرارداد داشتند در نهایت طرفین به توافقاتی رسیده اند و البته در این میان شنیده می‌شود سرمربی استقلال با پولی که حدود ۸۰۰ هزار دلار دریافت می‌کند دستمزد ساناک، ساشا و دیگر دستیارش را خواهد داد.

زمان سفر استقلال به خرمشهر

تیم فوتبال استقلال در حالی روز چهارشنبه برای بازی با خونه به خونه به خرمشهر سفر می‌کند که آخرین تمرین این تیم قبل از بازی فینال جام حذفی قرار است در تهران برگزار شود.

به این ترتیب استقلالی‌ها بدون تمرین در خرمشهر خود را آماده بازی با خونه به خونه می‌کنند و در نهایت شاگردان شفر روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۶ تهران را به مقصد خرمشهر ترک خواهند کرد.

بازی تیم‌های استقلال برابر خونه به خونه در فینال جام حذفی ساعت ۱۹:۱۵ روز پنجشنبه در استادیوم نفت و گاز اروندان برگزار خواهد شد.

تمرین ۳ دروازه بان استقلال در صنایع دفاع

در حالی که تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تعطیل است و شفر به بازیکنانش استراحت داده، اما گلر‌های این تیم زیر نظر نامداری تمرینات اختصاصی خود را دنبال کردند

هر سه دروازه بان تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه صنایع دفاع امروز زیر نظر نامداری بیش از ۱ ساعت تمرین گلری انجام دادند.

تمرینات تیم استقلال از فردا برای بازی با خونه به خونه برگزار می‌شود.

تشکر پادوانی از دروازه بان استقلال

مهدی رحمتی که در بازی با سپاهان و پیش از آغاز این دیدار، لباسی با عکس پادوانی بر تن کرده بود به مدافع آبی‌ها ثابت کرد که در هر زمان به یاد اوو سات.

با این شرایط پادوانی هم از رحمتی به خاطر این کار تشکر کرد.

مهدی قائدی این روز‌ها با حضور در کلینیک نورزی و تمرینات استقلال خود را برای دیدار‌های پیش روی تیمش آماده می‌کند.

با این وجود شنیده می‌شود یکی از افراد نردیک استقلالی‌ها که گاهی اوقات در تمرین آبی‌ها حاضر می‌شود قائدی را تمرین می‌دهد که البته این موضوع توسط استقلالی‌ها پیگیری شد و در نهایت مشخص شد قائدی زیر نظر مستقیم مربیان تمرین می‌کند.

استقلالی‌ها جپاروف را به سپاهان نمی‌دهند

گفته می‌شود باشگاه سپاهان قصد دارد سرور جباروف هافبک ازبکستانی تیم استقلال تهران را که سابقه یک نیم فصل برای سپاهان دارد را به جای مسلمان به خدمت گیرد که البته این موضوع با مخالفت آبی‌ها مواجه شد. یکی از مدیران استقلال در این باره گفت::جپاروف بازیکن استقلال است و جایی نمی‌رود.

قهرمانی استقلالی‌ها با پیراهن منقش به عکس پادوانی

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بازیکنان تیم فوتبال استقلال در نظر دارند پس از قهرمانی در فینال جام حذفی با پیراهن منقش به عکس پادوانی به میدان بروند تا یاد این بازیکن هم در قهرمانی آبی پوشان همراه باشد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
چه خوب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
پرسپولیس به دنبال استقلال میدود تا در لیگ قهرمانان اسیا حداقل مقامی بگیرد که هیچ وقت موفق به این کار نمیشود چون تاکتیکی بازی نمیکند فقط ماشینی بازی میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا استقلال و پرسپولیس خصوصی سازی نمیشن تا کی از سرمایه مردم براین دو تا تیم هزینه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا استقلال و پرسپولیس خصوصی سازی نمیشن تا کی از سرمایه مردم براین دو تا تیم هزینه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
استقلال چه با شفر چه بدون شفر همیشه زیر سایه پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
mojtaba
۱۱:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
هه یه دفعه تمدید میکنن مثل منصوریان فصل قبل میشه حداقل منصوریان یه نایب قهرمانی گرفت شفر اون رو هم نتونست بگیره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
به نظر من بسیار کار درستیه تمدید قرارداد باایشان،شفر مربی بادانشی می باشد.
آخرین اخبار