شهروندخبرنگار سیستان و بلوچستان؛

بهداشت اسفناک معابر در زاهدان + فیلم

وضعیت نامناسب بهداشت کوچه و خیابان‌های شهر زاهدان باعث گلایه ساکنان این منطقه شده است.

بهداشت اسفناک معابر در زاهدان + فیلمبه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ وضعیت بهداشت کوچه و خیابان‌های شهر زاهدان در استان سیستان و بلوچستان به علت انباشت زباله و نداشتن مخزن مناسب بوده و مشکلات فراوانی را برای ساکنان این منطقه به وجود آورده است.فیلمی که شهروندخبرنگار ما تهیه کرده را مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - سیستان و بلوجچستان (زاهدان)

 

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

انباشت زباله در کوچه و خیابان‌های زاهدان + فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
کاش شهردارهای معروف مثل آقای قالیباف یا آقای جمالی نژاد مدیریت شهرداری زاهدان رو بر عهده می گرفتند و ایده هاشون رو اونجا انجام میدادند و شهر رو نجات میدادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
من یه بار رفتم زاهدان. واقعا همه ی خیابونها از نظر بهداشت افتضاح بودند. نمیدونم شهردار اونجا چیکار میکنه. تنها چیزی که توی شهر نمای خوبی داشت ساختمانهای بانکهای اونجا بود که بزرگ و شیک بود. پس یعنی پول هست و رسیدگی نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
زاهدان شهر آلوده ای هست .

من اونجا بودم
Canada
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
هم مردم و هم دولت مقصرند .باید کلاس های اموزشی برای بچه ها از مهد کودک راجع به اثرات مخرب کثیفی و پرتاب اشعال باشد .باید جایزه تشویقی برای کیسه اشعال برای مردم در نظر گرفته شود .باید کیشه اشعال با ذکر شماره بر کیسه برای شرکت در مسابقه جمع اوری اشعال به مردم داده شود .بعد از قرعه کشی بهشون سکه طلا بدهید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا دولت به شهرهایی مثل زاهدان کردستان سیستانو بلوچستان اصلا رسیدگی نمیکنن، مردم این شهرها واقعا از همه نظر وضع خیلی بدی دارن، از نظر بهداشت اب اشامیدنی و رسیدگی به شهرها شغل و درامد، چرا نباید اینطور باشه؟؟؟مگه اونا هموطنان ما نیستن یا مگه اینان مسلمان نیستن؟؟؟؟
آخرین اخبار