مدیر درمان تامین اجتماعی خبر داد:

نوسازی تمامی آمبولانس‌های مراکز درمانی همدان

مدیردرمان تامین اجتماعی همدان گفت : در راستایی ارائه خدمات بهتر و باکیفیت تر به مردم از نوسازی تمامی آمبولانس‌های مراکز درمانی همدان خبر داد.

نوسازی تمامی  آمبولانس‌های مراکز درمانی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دکترصفری  مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با تاکید بر اینکه از لحاظ هتلینگ و تجهیزات، شرایط بسیار خوبی در مراکز درمانی این استان فراهم شده است افزود: وضعیت بیمارستان‌های دانشگاهی و تامین اجتماعی نسبت به قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت، بی نظیر است.

مدیردرمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به اینکه تمام آمبولانس‌های مراکز درمانی در استان همدان نوسازی شده اند، خاطرنشان کرد: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان آتیه همدان وغرضی ملایرفعال شده است و در حال ارائه خدمات به بیماران هستیم.

صفری با بیان اینکه سیستم پکس در مراکزدرمانی این استان راه‌اندازی شده است، بیان کرد: با این امکانات دیگر لازم نیست پزشک در بیمارستان حضورداشته باشد ودرهرمکانی گرافی‌ها قابل خواندن است.

وی با بیان اینکه درمانگاه شهرستان رزن به صورت غیررسمی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد:‌ امیدواریم امسال عملیات ساخت درمانگاه شهرستان بهار که سال گذشته کلنگ‌زنی شد، آغاز شود.

مدیردرمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به اینکه همکاری خوبی بین بخش بیمه‌ای و درمان تامین اجتماعی در استان همدان وجود دارد گفت: تلاش می کنیم قدم‌های خوبی برای بیمه ‌شدگان برداریم.

انتهای پیام/د.ا

پیگیرساخت درمانگاه سوم و پلی کلینیک دندانپزشکی هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار