اجرای۱۶۰ عنوان برنامه در هفته معلم و عقیدتی و سیاسی

دبیر هفته عقیدتی و هفته معلم سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، از اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت مقام معلم از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت در استان خبر داد.

اجرای۱۶۰ عنوان برنامه در هفته معلم و عقیدتی و سیاسی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام علیرضا ولی زاده، دبیر هفته عقیدتی و هفته معلم سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، اعلام کرد: ستاد هفته معلم و عقیدتی و سیاسی و در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان با حضور سردار حسینی تشکیل‌شده است.

ولی زاده، برگزاری 70 نشست حکمت مطهر در سطح سپاه استان و شهرستان‌ها و حوزه‌های مقاومت با حضور کارکنان سپاه، فرهنگیان و معلمین باهدف تشریح مقام شهید و شهادت و آشنایی با سیره شهید مطهری را ازجمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: برگزاری حلقه‌های صالحین با حضور بسیجیان، تجلیل از مدیران، معلمین، هادیان فرهنگی و سیاسی در سطح استان‌ها، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی در سطح استان و شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

دبیر هفته عقیدتی و هفته معلم سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، گردهمایی معلمان بسیجی و حضور در نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه استان، برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی و زنگ سپاس معلم در مدارس، برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و دیدار با خانواده‌های شهدا و به‌ویژه شهدای معلم را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی، بابیان اینکه این برنامه‌ها از 12 اردیبهشت آغاز و تا 18 اردیبهشت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: صدور بیانه در راستای تجلیل از مقام معلم، تجلیل از معلمان برتر، بهره‌گیری از فضای مجازی در راستای تکریم مقام معلم، اجرای یادواره شهدای فرهنگی، دیدار با خانواده‌های شهدا و فرهنگی و غبارروبی و عطر افشای شهدای فرهنگی، نشست‌های حلقه صالحین برگرفته از اندیشه‌های شهید مطهری نیز از برنامه‌های گرامیداشت هفته مقام معلم است.

 

انتهای پیام/اس

 

160 برنامه سپاه برای هفته معلم و عقیدتی سیاسی

برچسب ها: سپاه ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.