فتاحی: مردم مقصر بی نظمی در برگزاری جشن قهرمانی استقلال بودند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مردمی که به زمین ریختند تنها مقصر ایجاد بی نظمی در برگزاری جشن قهرمانی استقلال بودند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید فتاحی درباره بی‌نظمی در برگزاری جشن قهرمانی جام حذفی بیان کرد: در این اتفاق هیچ کس به ویژه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیأت فوتبال استقلال خوزستان و یگان ویژه مقصر نیست. بلکه مردم باید به حدی فرهنگشان بالا باشد که بیایند از فوتبال لذت ببرند و بروند. بازی به این زیبایی برگزار شد اما ناگهان مردم هجوم آوردند و بی نظمی ایجاد شد.

او درباره اینکه چرا تمهیداتی درنظر گرفته نشد تا مانند جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی استقلال هم با نظم برگزار شود، گفت: مطمئن باشید اگر جشن قهرمانی استقلال هم مانند پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شد نظم وجود داشت اما متاسفانه در خرمشهر دوستان کم لطفی کردند. اگر در این وضعیت یکی از بازیکنان استقلال آسیب می دید همه سازمان لیگ را مقصر می دانستند اما زمانیکه ۱۲ هزار نفر به داخل زمین می آید ما چه کاری می توانستیم انجام بدهیم؟

فتاحی درمورد حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم اهدای جام گفت: خودمان از نماینده خرمشهر و مدیرعامل منطقه ویژه اروند خواستیم زمان تجلیل از داوران روی سکو بروند اما در زمان اهدای جام تنها سلطانی فر، بهاروند و استاندار خوزستان‌روی سکو بودند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه آیا سال آینده هم جام حذفی در خرمشهر برگزار می‌شود یا خیر، گفت: با توجه به اینکه سال آینده فینال جام حذفی در خردادماه برگزار می شود باید دید آیا گرمای خرمشهر اجازه می‌دهد فینال را در این شهر برگزار کنیم؟

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی پس از فینال جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار