استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مردم به شایعات در مورد زلزله توجه نکنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه زلزله قابل پیش بینی نیست، گفت: مردم به شایعات در این زمینه توجه نکنند.

    به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  علی محمد احمدی صبح امروز در نشست ساماندهی اجتماعی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انتظار می‌رود مردم این استان به شایعات در مورد زلزله و پس لرزه‌های چند روز اخیر توجه نکرده و آرامش خود را حفظ کنند.

وی بر لزوم مواجه منطقی، تدبیر و سعه صدر با شرایط بحران در شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مدیریت صحیح آن تأکید کرد و افزود: زلزله قابل پیش بینی نیست و اظهارنظر در مورد زمان وقوع آن غیرتجربی و غیر علمی بوده و در چنین شرایطی نیز مدیریت صحیح ضروری است.

احمدی با اشاره به زلزله خیز بودن حوزه زاگرس، عنوان کرد: باید اقدام‌های لازم برای توسعه ظرفیت‌های زیرساختی با حفظ امنیت و آرامش مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا انجام شود.

وی با اشاره به اینکه گسل دنا یکی از گسل ‌های مهم حوزه زاگرس بوده و در این منطقه احتمال وقوع زلزله وجود دارد، افزود: نقش مدیریت هدفمند بحران در ثبات بخشی به فضاهای مختلف خدماتی در 2 شهرستان بویراحمد و دنا محسوس است.

احمدی بیان کرد: ممکن است پس لرزه‌های زلزله 5.2 ریشتری چهارشنبه هفته گذشته سبب قطعی آب، برق یا گاز در شهرستان‌های بویراحمد و دنا شود که دستگاه ‌های خدمات‌ رسان استان در این زمینه آماده باش هستند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: روند مداوای مصدومان زلزله اخیر شهرهای یاسوج، سی سخت و چیتاب در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مطلوب بوده است.

احمدی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا اندیشیده شده است، ادامه داد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان هماهنگی لازم را با استان‌‌های معین انجام دهند تا در مواقع ضروری از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/س

مردم به شایعات توجه نکرده وآرامش خود را حفظ کنند

برچسب ها: استانداری ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.