کریمی: مرا با جباری قیاس نکنید

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: جباری بازیکن بزرگی است و مرا با او قیاس نکنید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محسن کریمی درباره آخرین شرایط وضعیت مصدومیت خود گفت:حدود 2 ماه از مصدومیتم گذشته و این روز ها به  فیزیوتراپی می پردازم و کل درمان من 6 ماه خواهد بود و فکر می کنم به اوایل فصل آتی به بازی ها برسم.

او در خصوص اینکه جزو بازیکنان بدشانس ایران است گفت: خودم هم نمی‌دانم چه بگویم اما به هر حال مصدوم شدم و این اتفاق رخ داده است. در دوران مصدومیتم افتخاری و توفیقی از من حمایت کردند.همچنین از نوروزی تشکر می‌کنم و باشگاه هم از من حمایت کرده و امیدوارم بتوانم برگردم و جواب حمایت آنها را بدهم.

او ادامه داد: تا حدودی برخی فشارها را تحمل کردم که چرا اینقدر آسیب می‌بینم. بعد از جراحی کتف، بدنسازی خیلی خوبی انجام دادم و فکر  نمی‌کردم مجدد مصدوم شوم اما مطمئن هستم طوری برمی‌گردم که جواب هواداران و لطف آنها را بدهم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این روزهای تیمش بیان کرد: استقلال همیشه خوب بوده اماشرایط امسال طوری بود که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم.به نوعی در لیگ کمی دیر استارت زدیم ولی در جام حذفی توانستیم قهرمانی را از آن خود کنیم. ان‌شاالله در بازی با ذوب‌آهن هم موفق می‌شویم.بازی امروز مقابل ذوب آهن بسیار حساس است و متاسفانه یک تیم از ایران باید حذف شود.از طرفی بازی برگشت ما در آزادی است و امیدوارم نتیجه لازم را هم از این دیدار بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد تیام گفت: از زمانی که تیام به تیم اضافه شده،او  از تک موقعیت‌ها استفاده می‌کند و خط حمله ما جان گرفته است،از طرفی آسیب دیدگی ها کمی کار ما را سخت کرده است اما امیدوارم تیام امشب بازی کند تا تیم با تمام قوا به مصاف حریف برود.

وی در خصوص اینکه آیا مصدومیت روی روحیه‌اش تاثیر منفی گذاشته است با خیر گفت: در یک هفته اول بعد از مصدومیتم اصلا نمی‌دانستم باید چه کار کنم و از طرفی هم دوست داشتم زود خوب شوم و برگردم تا بتوانم خودم را نشان بدهم.در حال حاضر هم  با این انگیزه کار می‌کنم و این مسئولیتم را سخت کرده است.همچنین درباره مصدومیتم با شفر صحبت کردم و او به من روحیه داد، از بچه‌های تیم هم تشکر می‌کنم که خیلی به من کمک کردند و از همه این نفرات تشکر می کنم.

او درباره نقاط قوت و ضعف خود گفت: نقطه قوتم را نمی‌دانم ولی نقطه ضعفم همین آسیب دیدگی است، نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد ولی دنبال این هستم که برگردم و تمام این چند سال را جبران کنم.وقتی در شرایط بازی قرار می‌گیرم کمی بالانس بدنم بر هم می‌ریزد وتمام آسیب دیدگی های من از قسمت چپ بدنم است که پزشکان هم به نتایجی رسیدند و امیدوارم حل شود.هواداران استقلال هم درباره مصدومیت هایم از من سوال می‌کنند و به نوعی آنها حق دارند ولی این بار می‌خواهم جواب محبت آنها را بدهم.

کریمی در خصوص اینکه وی کمی به جباری و شرایط او از نظر مصدومیت‌ها شباهت دارد گفت: مجتبی جباری شرایط بهتری داشت و بزرگ ما محسوب می‌شود و می خواهم مرا را با او قیاس نکنید. متاسفانه در این 2-3 سال آسیب دیدگی نمی‌گذاشت کریمی واقعی را نشان بدهم. به نظرم این مصدومیت می‌تواند بهترین اتفاق زندگی‌ام باشد که برگردم و جواب خیلی‌ها را بدهم.

او درباره حضور در صفحات مجازی بیان کرد:در مورد دنیای مجازی نمی‌شود صحبت کرد چرا که همه از آن شاکی هستند و باید بگویم بازیکنی موفق است که از روی احساسات تصمیم نگیرد، مردم در صفحات مجازی نظراتشان را می‌دهند.البته نمی‌گویم صفحات مجازی اهمیت ندارد ولی یکسری حرف‌ها در آنجا زده می‌شود که واقعا ما را بر هم می‌ریزد ولی اگر بازیکن بخواهد به این اتفاقات توجه کنیم از حالت حرفه‌ای دور می‌شود و کار حرفه‌ای و درستی نیست.

انتهای پیام/

اظهارات محسن کریمی درباره مصدومیتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
تو را به خدا خودت را با جباری مقایسه نکن.زمانی که جباری در اوج بود هر تیم آسیائی آرزوی داشتن چنین بازیکنی را داشت تو کلا 10 تا بازی برای استقلال نکردی و فکر نکنم بیش از 5-4 گل برای استقلال زده باشی تو کلا به مصدومیتت برسی خیلی بهتره.
آخرین اخبار