دردسر جدید برای سرخپوشان/ شکایت مدافع استقلال از پرسپولیس به AFC

مدافع باشگاه استقلال خوزستان درصدد است تا طلبش را از پرسپولیس بگیرد و اگر به این مهم دست نیابد، به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت می‌کند.

دردسر جدید برای سرخپوشان/ شکایت مدافع استقلال از پرسپولیس به AFCبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد امین آرام طبع، مدافع ۳۳ ساله باشگاه استقلال خوزستان که سابقه بازی در تیم‌های صبای قم، نساجی مازندران، تربیت یزد و پرسپولیس را دارد و در سال ۱۳۹۵ با عقد قراردادی ۲ ساله به سرخپوشان پایتخت پیوست، اما به دلیل اینکه در کمتر از ۱۰ درصد بازی‌های این تیم به میدان رفته بود، قراردادش یک طرفه فسخ شد.

طبق اعلام کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال ایران، پرسپولیس باید ۳۲۵ میلیون تومان به آرام طبع پرداخت کند. روزبه وثوق احمدی، رئیس این کمیته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: " آرام طبع درخواست رسیدگی داده است و ما هم رای صادر کردیم، اما این پرونده با اعتراض باشگاه پرسپولیس به کمیته استیناف می‌رود و باید دید این بازیکن چه دفاعیه‌ای در دادگاه تجدید نظر می‌کند. رای کمیته استیناف لازم الاجرا است و طرفین باید به رای صادر شده تمکین کنند."

مدافع استقلال خوزستان علاقه‌ای به مصاحبه نداشت و می‌ترسید تا از سوی مسئولان پرسپولیس جریمه شود، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: اگر مشکلات حل نشود، به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شکایت می‌کنم.

گفتنی است، باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا از پنجره نقلش و انتقالاتی پیش رو محروم است و این شکایت می‌تواند اوضاع سرخپوشان را بدتر کند.

انتهای پیام/

آرام طبع از پرسپولیس به AFC شکایت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار