پربازدیدهای علمی پزشکی؛

مصرف این خوراکی‌ها شما را به مرور می‌کُشد/ واژگونی اتوبوس دانش آموزان ۲۲ کشته و مصدوم بر جای گذاشت/ میل به مهاجرت در چه کسانی بیشتر است؟

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

چرا چشمانتان قرمز می‌شود؟/ چاقی و نقش عوامل ژنتیکی/ زمانی که سکسکه بلای جانتان می‌شود/ ماده ضروری برای سلامتی و استحکام استخوان‌ها
وقنی سکسکه با سوزش سر دل همراه باشد احتمالا با مشکل بازگشت اسید معده به مری مواجهید که تاثیر مخربی بر سلامت معده و مری دارد.

مصرف این خوراکی‌ها شما را به مرور می‌کُشد
شما با شناخت خوراکی‌های ناسالم می‌توانید در برنامه غذایی خود تغییر ایجاد کنید، برخی از این غذا‌ها منجر به فشار خون بالا، کلسترول بالا، بیماری قلبی، دیابت، آلزایمر و حتی سرطان می‌شوند.

ادغام دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و علمی کاربردی به کجا خواهد رسید؟
صحبت‌های زیادی در رابطه با ادغام دو دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای وجود دارد، اما هنوز پرونده این موضوع بسته نشده است.

واژگونی اتوبوس دانش آموزان ۲۲ کشته و مصدوم بر جای گذاشت
خالدی گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در محور مشهد- کلاته ۲۰تن مصدوم و ۲ نفر فوت شدند.

راهکار‌های آسان و خانگی برای از بین بردن خط خنده/ مثلث سلامت را فراموش نکنید
یک متخصص طب سنتی در خصوص راه‌های از بین بردن خط خنده و درمان خانگی آن توضیحاتی داد.

دست و پنجه نرم کردن رادیولوژیست‌ها با مشکلات مالی
رئیس انجمن رادیولوژی ایران گفت:در حال حاضر رادیولوژیست ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و این مسئله می تواند به روزرسانی تجهیزات و دستگاه ها را با مشکل روبرو کند.

کتاب‌های مورد علاقه‌تان را بشنوید
یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سایتی شده است که در آن می‌توان انواع کتاب‌های مختلف را به صورت صوتی دریافت کرد و آنها را شنید.

میل به مهاجرت در چه کسانی بیشتر است؟
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه ارتباط مستقیمی بین سطح فقر و آرامش جامعه وجود دارد، دلایل تمایل برخی افراد به مهاجرت را تشریح کرد.

۳۷ کشته و زخمی در حادثه رانندگی جاده حمیل کرمانشاه
سخنگوی اورژانس کشور از ۳۷ کشته و زخمی در حادثه رانندگی جاده حمیل استان کرمانشاه خبر داد.

پذیرش بیش از ۱۸ هزار نفر در پنجمین آزمون استخدامی کشور
مشاور سازمان سنجش از پذیرش بیش از ۱۸ هزار نفر در پنجمین آزمون استخدامی کشور خبر داد.

خبری که دیابتی‌ها را خوشحال می‌کند
رئیس انجمن نورویورولوژی ایران از روش جدیدی برای کاهش مشکلات اورولوژی در بیماران دیابتی خبر داد و گفت: این روش افقی جدید و امیدواری را در زندگی بیماران مبتلا به دیابت باز می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.