علامتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مطالبه‌گری دانش‌آموزان از مسئولان برای حمایت از کالای ایرانی

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری دانش‌آموزان این اتحادیه برای حمایت از شعار سال خبر داد.

مطالبه‌گری دانش‌آموزان از مسئولان برای حمایت از کالای ایرانیحامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال در حوزه دانش‌آموزی، اظهار کرد: با توجه به اینکه استفاده از کالای ایرانی امسال به عنوان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده است بنابراین بیش از گذشته برای حمایت از کالای ایرانی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در دو حوزه گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری مورد توجه قرار گرفته است که دانش‌آموزان برای اجرایی شدن شعار سال در این دو محور فعالیت می‌کنند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تصریح کرد: دانش‌آموزان عضو اتحادیه علاوه بر آنکه خودشان در سراسر کارها از اجناس و کالاهای ایرانی بهره می‌گیرند، دیگران را هم به استفاده از کالای ایرانی تشویق می‌کنند که این موضوع باعث فراگیر شدن حمایت از کالای ایرانی خواهد شد.

علامتی افزود: زمانی که یک دانش‌آموز استفاده از کالا و تولیدات ایرانی را مورد توجه قرار می‌دهد این موضوع باعث شده تا خانواده و دوستانش هم تحت تأثیر این اقدام قرار گرفته و آن‌ها هم به استفاده از کالای ایرانی تمایل پیدا کنند.

تمرکز اتحادیه انحمن های اسلامی بر تحقق شعار سال از طریق دانش‌آموزان 

وی بیان کرد: علاوه بر این موضوع که گفتمان‌سازی در حمایت از شعار سال ایجاد می‌کند دانش‌آموزان مطالبه‌گری کرده و تحقق این شعار را از مسئولان و تولید‌کنندگان مطالبه می‌کنند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به اینکه در اتحادیه تمرکز در اقدامات دانش‌آموزان است، گفت: تحقق شعار سال را در سلسله فعالیت‌های دانش‌آموزی دنبال می‌کنیم و برای معلمان فعلا برنامه نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار