صالحی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

رهبر انقلاب،تسلط به حوزه های متنوع کتاب دارند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تسلط رهبر انقلاب و آشنایی به حوزه های متنوع در بازدیدی که از غرفه های مختلف داشتند،موردتوجه است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید رهبری از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: امروز این افتخار برای ما و اهالی نشر ایجاد شد که مقام معظم رهبری  بیش از یک ساعت و نیم از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.

وی با بیان اینکه علاقه ایشان به کتاب، علاقه ای قدیمی و دیرینه است، ادامه داد:این علاقه  در بازدید ها و نشست هایی که با اهالی نشر داشتند، مشهود است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تسلط ایشان و آشنایی به حوزه های متنوع در بازدیدی که از غرفه های مختلف مانند کتاب، ادبیات، علوم انسانی و اسلامی داشتند،موردتوجه است.

وی با اشاره به برخی بیانات مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه گفت:ایشان در بازدید از نمایشگاه  اظهار تاسف کردند و گفتند علاقه ام به حضور در نمایشگاه کتاب تهران بیشتر از این است،من پیش از این  ساعت های زیادی را در نمایشگاه کتاب تهران می گذراندم و حتی ناهار را در نمایشگاه می ماندم اما به لحاظ مشغله و مسائل کاری، دیگر نتوانستم فرصت بیشتری را به بازدید از نمایشگاه کتاب اختصاص بدهم.

صالحی گفت:علیرغم اینکه بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب در فرصت محدودی بود اما برای ما و اهالی نشر این فرصت محدود بسیار مغتنم است چرا که  این اتفاق برای ما به عنوان کسانی که در این سرزمین زندگی می کنند، مایه افتخار است.

انتهای پیام/

بازدید مقام معظم رهبری از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار