انتصاب مدیر کل حوزه استانداری خوزستان

طی حکمی از سوی استاندار خوزستان، مدیرکل حوزه استانداری این استان امروز، 23 اردیبهشت ماه منصوب گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در مراسم تودیع و معارفه از زحمات سید لطف الله هاشمی، مدیرکل پیشین حوزه استانداری خوزستان تشکر کرد و بیان داشت: تجارب هاشمی نقش موثری در حوزه‌ های مختلف برای من داشت و همچنان از تجارب و تخصص وی استفاده می کنیم.

وی، حسن خلق، گذشت و انصاف در قضاوت از مشخصات بارز هاشمی عنوان و اظهار کرد: اقداماتی که در حوزه استاندار انجام می ‌داد و کارهایی که مدیریت می‌کرد سبب کم شدن بسیاری از مشغله‌ های من شد.

شریعتی با بیان اینکه زحمات سید لطف الله هاشمی در حوزه‌ ها و مدیریت‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست اذعان داشت: سوابق اجرایی گسترده ایشان کمک می‌کرد تا علاوه بر انجام مسئولیت‌های حوزه استاندار، هماهنگ‌ کننده‌ استاندار، معاونان و مدیران کل باشد.

نماینده عالی دولت در خوزستان در ادامه افزود: من از سال 81 با وی آشنایی دارم و در این مدت نیز کارهایی که نیاز به پیگیری داشتند و پروژه‌های بزرگ و موثر را در دست داشتند و پیگیری می‌ نمودند.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد، تجربه گرفتن‌ از کارها باعث پیشرفت و توسعه رفاه استان و مردم شود و همه در کنار هم خواهیم بود و از توان و قدرت خود استفاده خواهیم کرد تا امور به خوبی انجام شود.

سید لطف‌الله هاشمی، مدیرکل پیشین حوزه استانداری خوزستان به سابقه آشنایی خود با استاندار خوزستان اشاره و بیان کرد: در دومین روزی که شریعتی به عنوان استاندار منصوب شد، طرح مدیریت حوزه استاندار را عنوان نمود که نشانگر حسن اعتماد استاندار است.

وی گفت: ابلاغ بازنشستگی من در روز 27 اسفند 96 صادر گردید و من به استاندار گفتم آمادگی دارم که فردی در جای من قرار گیرد و این امر را تا هفته گذشته یادآوری می ‌کردم تا بالاخره این اتفاق افتاد.

هاشمی به سوابق اجرایی خود، اشاره کرد و اذعان داشت: من 26 سال معاون سازمان برنامه و بودجه و 6 سال نیز رییس سازمان مرکز آموزش مدیریت دولتی بودم و علاقه‌‌ مندی من به طور عمده به فعالیت‌های پژوهشی بود، هیچگاه برای تصدی سمت‌ها تلاشی نداشتم.

گفتنی است؛ در این مراسم، علی عماد به عنوان مدیرکل جدید حوزه استانداری خوزستان معارفه و از زحمات سید‌لطف‌الله هاشمی، مدیرکل پیشین حوزه استانداری خوزستان تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

تودیع و معارفه مدیر کل حوزه استانداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.