تشدید نظارت بر نانوایی‌ها در ماه رمضان در استان یزد

رئیس اتحادیه نانوا‌های یزد گفت: بیش از ۳۰ ناظر بر واحد‌های نانوایی استان یزد در ماه رمضان نظارت می‌کنند.

 رئیس اتحادیه نانوا‌های یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: نظارت بر واحد‌های نانوایی همانند سایر کالا‌ها البته با توجه و تأکید بیشتر  ازسوی  بازرسان مرتبط انجام  می شود.

جلال پیروزفر با اشاره به غیرقانونی بودن تفاوت قیمت نان در نانوایی‌های یزد افزود: قیمت نانوایی‌های آزاد در یزد متفاوت است و اداره صنعت و معدن بر این امر نظارت دارد، اما در خصوص نانوایی‌هایی که از سهیمه آدر دولتی استفاده می‌کنند و یارانه به آن‌ها تعلق می‌گیرد تفاوت قیمت نباید وجود داشته باشد.

وی بیان داشت: ساعت و زمان پخت نانوایی ها، وزن چانه، قیمت، کیفیت نان و به ویژه وضعیت بهداشتی مورد توجه بازرسان واحد‌های نانوایی است.

رئیس اتحادیه نانوا‌هایی گفت:کنجد زدن به نان و نان دو چانه‌ای اگر به درخواست خود مشتری باشد و با مجوز‌های لازم بهداشتی موردی ندارد و در غیر این صورت امر غیر قانونی است.

پیروزفر افزود: نانوایی‌های آزاد پز باید حتما تابلو داشته باشند تا مشخص شوند و این موارد حتما در بازرسی‌ها حتما در نظر گرفته می‌شود.

وی قیمت رنج نان تافتون را از ۲۰۰ تومان تا ۳۵۰ تومان بسته به نوع نان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه نانوا‌های یزد با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: ما کم بود یا مشکل نان در استان یزد نداشته ایم.

انتهای پیام/ی

آغاز طرح ویژه نظارتی ویژه ماه رمضان در یزد

برچسب ها: حقوق شهروندی ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار