امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر:

انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف محکوم است

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر با محکوم کردن حرکات تحریک آمیز ترامپ گفت: قدس از آنِ مسلمانان و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس محکوم است و دشمنان اسلام در آن جایی ندارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر اظهار داشت: اگر همه مسلمانان جهان در یک صف واحد قرار داشته و حمایت خود را از فلسطین و مردم مظلوم آن اعلام می‌کردند، هرگز امثال رژیم صهیونیستی غاصب و در رأس آن‌ها استکبار جهانی نمی‌توانستند علیه اسلام و سرزمین‌های اسلامی کوچکترین اقدامی کنند و یا برای انتقال سفارت خود به قدس شریف تصمیمی بگیرند.

وی با تأکید بر مسئولیت کشور‌های مسلمان و سازمان ملل نسبت به این اقدام آمریکا گفت: نهاد‌های بین‌المللی و اسلامی در برابر آنچه در فلسطین به عنوان نقض آشکار و خطرناک حقوق فلسطینیان رخ می‌دهد مسئول هستند و باید به مسئولیت خود پایبند باشند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه سرزمین مقدس قدس حدود ۷۰ سال است که زیر سلطه رژیم غاصب صهیونیست قرار دارد، افزود: مسلمانان با وحدت خود هر فتنه‌ای را از بین می‌برند و آمریکا و ایادی آن را در آینده‌ای نه چندان دور به فرموده مقام معظم رهبری نابود خواهند کرد.

وی تصریح کرد: سردمداران نظام سلطه تصور می‌کنند که با این کار می‌توانند زمینه از بین بردن اسلام را فراهم کنند، ولی مسلمانان با این نوع اقدامات، به اتحاد بیشتری می‌رسند.

انتهای پیام/ع

محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار