سفیر آمریکا در اسراییل گفت: قبلا گفته ايم آمریکا و اسراییل برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران دست به هر کاری خواهند زد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از ايران هسته اي ، دانیل شاپیرو یک روز قبل از ترور شهید مصطفی احمدی روشن، معاون شرکت کالای الکتریک، که اصلی ترین پیمانکار تاسیسات غنی سازی نطنز محسوب می شود، در اظهاراتی که به وضوح حاکی از دست داشتن واشینگتن و تل آویو در این عملیات تروریستی است تاکید کرد آمریکا و اسراییل برای متوقف کردن ایران هر کاری می کنند و به هر اقدامی متوسل خواهند شد.

روزنامه معاریو چاپ سرزمین های اشغالی نوشت:بر اساس چکیده ای از یک مصاحبه که متن کامل آن روز جمعه منتشر می شود، دانیل شاپیرو گفت: ما گفته ایم و من بار دیگر می گویم که همه گزینه ها مطرح است. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا آشکارا و با انسجام می گوید هر کاری انجام می دهد و به همه روش های لازم متوسل می شود تا مانع از تولید سلاح های هسته ای در ایران شود و در این باره کاملا جدی است.

شاپیرو تاکید کرد آمریکا و اسرائیل درباره تهدیدی که از جانب برنامه هسته ای ایران وجود دارد با هم توافق نظر دارند.

معاریو به نقل از شاپیرو نوشت :مشخص است که ایران تهدیدی برای موجودیت اسرائیل به شمار می رود.

کارشناسان در تهران عقیده دارند این اظهارات عمدا به گونه ای بیان شده است که ایران دریابد در معرضی خطری بزرگ و همه جانبه قرار دارد.

شاپیرو این سخنان را درست در همان روزی بیان کرده است که ژنرال بنی گانتس تقریبا به صراحت گفته بود اسراییل در حال انجام عملیات ویژه بر ضد برنامه هسته ای ایران است.

بنا بر گزارش خبرگزاری شین‌هوا از بیت المقدس در روز 21 دی 1390، ژنرال بنی گانتس، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به طور تلویحی تاکید کرد این رژیم و کشورهای غربی تاسیسات هسته ای ایران را نابود می کنند.

بنی گانتز اعلام کرد: سال 2012 سال مهمی برای تغییرات منطقه ای است.

وی تاکید کرد:سال 2012 محلی برای تقابل تلاش های هسته ای ایران و تغییرات در اساس نظام داخلی این کشور و نیز تشدید فشارهای جامعه بین المللی بر ضد ایران است.

وی به طور تلویحی اشاره کرد اسرائیل و کشورهای غربی تاسیسات هسته ای مخفیانه ایران را نابود می کنند./پ2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار