دشمن به دنبال بر اندازی نظام اسلامی است

معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع) گفت: دشمن در دوسال اخیر با ایجاد شکاف و اختلاف بین آحاد جامعه در پی براندازی نظام اسلامی است تا انقلاب اسلامی نتواند جشن 40 سالگی خود برگزار کند.

دشمن به دنبال بر اندازی نظام اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  غلامعلی بازیاد در جمع بسیجیان تربت حیدریه افزود: موضوع برجام و ابعاد آن بر عوام مردم روشن شده، اما اکنون زمانی برای مواخذه و اختلاف نیست و کشور نیازمند وحدت و یک صدایی است.

وی گفت: امروز کشور نیاز به وحدت، انسجام و یک صدایی دارد و نباید از درون اختلافات و شکاف بین مردم و مسئولان جامعه راهی برای دشمن باز شود، لذا مردم و مسئولان وظیفه دارند تا محور فعالیت‌های خود را بیانات، ولی فقیه جامعه قرار داده و با یک وحدت رویه ضمن حفظ عزت و استقلال کشور اجازه خودنمایی به دشمن را ندهند.

 معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع) خروج ترامپ از برجام، حمله ائتلاف به سوریه و همچنین تجاوز به پایگاه تیفور را پاتک آمریکا به انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این پاتک ایالات متحده زمانی انجام گرفت که انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نبرد تک‌های عملیاتی موفقیت آمیزی را بر علیه نظام سلطه در منطقه غرب آسیا اجرا کرده و این بدان معناست که ایران بعنوان برنده میدان نخستین ضربه را محکم وارده کرده است.

بازیاد گفت: آزادسازی غوطه شرقی و دوما در سوریه یکی از عرصه‌های موفقیت آمیز جبهه مقاومت است، در شرایطی که تا سال گذشته ۸۰ درصد خاک سوریه و همچنین غوطه شرقی و دوما بعنوان یک نقطه استراتزیک برای تحت فشار قرار دادن بشار اسد در اختیار تروریست‌های داعشی بود، اما با درایت رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت و آزادسازی غوطه شرقی و دوما این رقم اکنون به ۲۰ درصد رسیده و تا برچیده شدن نهایی تکفیری‌ها راه چندانی نمانده، لذا ایالات متحده از شکست سیاست‌های خود به شدت عصبانی است و بدنبال جبران برآمده است.

وی افزود: خنثی شدن توطئه استقلال طلبی اقلیم کردستان از دیگر راهبرد‌های آمریکا است و نظام سلطه حدود ۵۰ سال تلاش کرد تا با مولفه قومیتی در اقلیم کردستان ایران، عراق و ترکیه اسرائیل دوم را در کنار مرز‌های ایران راه اندازی کند، اما با درایت محور مقاومت این دسیسه برملا شد و اکنون شاهد عراقی یکپارچه هستیم.

معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع) گفت: دغدغه امروز جهان اسلام مسئله فلسطین و اشغال آن توسط صهیونیست‌ها است و با فراخوانی لشکر‌های اسلام توسط جبهه مقاومت شامل؛ فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، بدریون، نجبا و حشد الشعبی عراق، بسیج مردمی سوریه، عملیات بزرگ آزاد سازی بیت المقدس از چنگال صهیونیست‌ها در بوکمال شبیه سازی شد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد رهایی مردم مظلوم فلسطین باشیم.

انتهای پیام//م. ن
 
 

مسئله فلسطین ، دغدغه ی امروز جهان اسلام

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار