جشنواره یادبود استاد خوشنویسی ایران تیرماه در فراهان

به مناسبت بزرگداشت استاد فتحعلی واشقانی جشنواره خوشنویسی تیرماه در فراهان برگزار می‌شود.

جشنواره خوشنویسی به یاد استاد خوشنویسی ایران تیرماه در فراهان به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاراک؛ سید احمد سجادی فرماندار فراهان در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت استاد فتحعلی واشقانی گفت: جشنواره خوشنویسی استاد واشقانی به میزبانی این شهرستان و با مشارکت هنرمندان و تعامل دستگاه‌های اجرایی در بزرگداشت استاد خوشنویسی ایران برگزار می‌شود.

سجادی افزود: این جشنواره در تیرماه امسال برای اولین بار در شهرستان فراهان به صورت استانی برگزار می‌شود و افرادی که مایل به همکاری در برگزاری این جشنواره هستند، می‌تواند به ستاد برگزاری جشنواره مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: حضور شاگردان استاد واشقانی و دیگر اساتید خوشنویسی کشور بر شکوه بزرگداشت این جشنواره خوشنویسی می‌افزاید.

 

جشنواره خوشنویسی استاد واشقانی  فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های فرهنگی  فراهان

فرماندار فراهان با اشاره به اهمیت معرفی هنرمندان و نخبگان ادامه داد: جشنواره خوشنویسی استاد واشقانی علاوه برپاسداشت استاد، فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل‌های فرهنگی شهرستان فراهان است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت مفاخراستان مرکزی دارای آثار و برکات مطلوبی است، تصریح کرد: مسئولان امر باید در این زمینه برنامه ریزی کنند.

سجادی اظهار کرد: بزرگداشت و معرفی مفاخر و شخصیت‌های بزرگ و اثرگذار موجب حفظ و تقویت هویت ایرانی و اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به ساخت یادمان استاد واشقانی گفت: در نظر داریم یادمانی بر سر مزار استاد واشقانی در روستای واشقان نصب کنیم که برای طراحی آن فراخوان داده می‌شود و به بهترین طرح هدیه داده شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.