کاریابی ها حلقه اتصال منابع انسانی و فرصتهای شغلی هستند

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: کاریابی ها حلقه اتصال هوشمندانه منابع انسانی با فرصت های شغلی در جهت رسیدن کارجویان به فرصتهای شغلی جدید به شمار می روند.

لطفی نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: یکی از برکات ادغام و تشکیل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هم افزایی منابع انسانی و امکانات برای ارائه خدمات در همه حوزه ها است و ما می توانیم با هزینه کمتر کیفیت بهتر و سرعت بالا و رضایتمندی بیشتر امور را به پیش ببریم.

وی افزود: کاریابیها حلقه اتصال هوشمندانه منابع انسانی با فرصت های شغلی در جهت رسیدن کارجویان به فرصتهای شغلی جدید به شمار می رود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران خاطر نشان کرد: در این راستا موسسات کاریابی و مشاوره شغلی می توانند با استفاده از شرایط پیش آمده و نیز با استفاده از حداکثر ظرفیت کاری خو نقش خود را در شناسایی و ایجاد فرصت های شغلی ایفا کند.

در ادامه اکبری سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رباط کریم با اشاره به نقش ارزنده و مهم اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در رسیدن به اهداف توسعه و سیاست های کلی اشتغال و بهره گیری از تمامی ظرفیتهای موجود شهرستانی اظهار داشت: توانمندسازی و نظارت به تشکلهای تعاونی موجب افزایش سهم تعاون شهرستان در اقتصاد استان می شود.

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رباط کریم خاطر نشان کرد: حفاظت و صیانت از سرمایه انسانی و تلاش در جهت توسعه تشکل های کارگری و کارفرمایی شهرستان سرجانبه گرایی و تعامل مثبت و سازنده و نظارت و حمایت از ایجاد فرصتهای شغلی و بهره گیری از تمامی ظرفیتهای سرمایه گذاری و برنامه ریزی و نظارت به گسترش و ارتقای فرهنگ کار،‌ کارآفرینی و تعاون از جمله اهداف اداره کل بوده که با برناه ریزیهای دقیق باید هر شهرستان نسبت به انجام آنها اقدام کند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار