فرمانده مرزبانی ناجا:

تعامل مرزنشینان با مرزبانان زمینه ساز امنیت پایدار است

سردار قاسم رضایی گفت: مرزنشینان؛ مرزبانان واقعی در صیانت از تمامیت ارضی کشور هستند و تعامل آنها با مرزبانان زمینه ساز امنیت پایدار خواهد بود.

تعامل مرزنشینان با مرزبانان زمینه ساز امنیت پایدار استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در دیدار با مرزنشینان و مرزبانان شمال سیستان و بلوچستان و همچنین خانواده معظم شهدا اظهار داشت: ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان آن هم در کنار مرزنشینان و مرزبانان عزیز، یک موهبت و هدیه الهی است که رمز با هم بودن را برای امنیت مرزها به ارمغان آورده است.

وی افزود : با متحد بودن مرزنشینان و مرزبانان، بستر ایجاد و توسعه امنیت پایدار در مرزها فراهم می شود و نتیجه آن امنیت مطلوب مرزها و جامعه است.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: تعامل و همكاری مرزنشینان با مرزبانان، تأثیرات مطلوبی در برقراری امنیت مناطق مرزی و حفظ و حراست از حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و ارزشمندترین سرمایه مرزبانی، مرزنشینان هستند؛ چراکه این عزیزان مرزبانان واقعی هستند.

وی در خاتمه رسیدگی به دغدغه های مرزنشینان را از اولویت های اصلی مرزبانی دانست و گفت: مرزنشینان مایه افتخار ما هستند و وظیفه ما آگاه سازی آنها نسبت به جرایم و آسیب‌های موجود در مرزهاست. آنچه مسلم است؛ استقرار نظم، تأمین امنیت عمومی و بالا بردن ضریب احساس امنیت در مرزها با مشاركت مرزنشینان ممکن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار