آذربایجان غربی میزبان اردوی راهیان نور شمالغرب کشور

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از آغاز اردوی راهیان نور شمال غرب کشور بعد از ماه مبارک رمضان به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،حسنعلی چراغی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در این رابطه پس از ماه مبارک رمضان، از 28 استان کشور به مناطق عملیاتی آذربایجان‌غربی اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: این مناطق عملیاتی شامل ارومیه و یادمان شهدای گمنام، یادمان جندالله و 14 شهید بند، اشنویه و یادمان شهید آبشناسان، نقده یادمان شهید بروجردی، پیرانشهر یادمان شهدای تمرچین و شهید کاظمی، مهاباد و یادمان خلبان شهید حیدری، شهید امینی و شهدای دارلک و نیز سردشت و شهدای شیمیایی است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در سال گذشته 210 هزار نفر از کل کشور به مناطق عملیاتی آذربایجان‌غربی اعزام شدند افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز بیش از 200 هزار نفر به مدت سه روز از مناطق عملیاتی و یادمان‌های استان بازدید کرده و در این رابطه، 20 هزار نفر از این زائران نیز از مردم خود آذربایجان‌غربی هستند.

انتهای پیام/ع

برگزاری اردوهای راهیان نور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.