سند توسعه کردستان مبتنی بر توسعه کشاورزی است

رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت:سند و چشم انداز توسعه کردستان مبتنی بر توسعه کشاورزی و دامپروری است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام مهدی فرزی رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در کردستان در مراسم تودیع و معارفه مدیر تعاون روستایی استان کردستان در سنندج با بیان اینکه سند و چشم انداز توسعه کردستان مبتنی بر توسعه کشاورزی و دامپروری است، گفت:کردستان می‌تواند مدل اصلی اقتصاد تعاون محوری مقاومتی را تعریف و به نمایش بگذارد.
وی با تاکید براینکه نظام ما نیازمند مدیرانی در تراز انقلاب است، تصریح کرد: مدیر تراز انقلابی دارای یک تفاوت بسیار مهمی با مدیران سراسر دنیا است چراکه، مدیر در تراز انقلابی مدیر درون و بیرون خودش است.
رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در کردستان با تاکید براینکه تعاونی‌های روستایی ما از یک پیشبرنده اقتصادی باید بهره‌مند شوند، گفت: یکی از پایه‌های اساسی تحقق اقتصاد مقاومتی تحقق تعاونی است و این را باید با اعتقاد دنبال کرد.
زکریایی نژاد مدیر سابق تعاون روستایی استان  هم در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه ۲۳۰ تشکل ثبت شده در تعاونی روستایی فعال هستند گفت:در بحث آموزش موفق عمل نکرده ایم وبه نیروی انسانی کارآمد نیازداریم که بتوانیم پتانسیل لازم را به کشاورزان ارائه دهیم
گفتنی است، در مراسم تودیع ومعارفه سازمان جهادکشاورزی استان زکریایی نژاد به عنوان معاونت امور دام معرفی و اسکندی نیز به سمت مدیر تعاون روستایی استان منصوب شد.

انتهای پیام/م

مراسم تودیع ومعارفه سازمان جهادکشاورزی استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.