حضور گیلان در نمایشگاه کراسنودار روسیه

زمینه حضور تجاری گیلان در نمایشگاه کراسنودار روسیه فراهم شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان درنشست بررسی وضعیت حضور در بازارها و نمایشگاه های روسیه با اعلام این خبر گفت: مدیران واحد های صنعتی با نگاه صادراتی از موقعیت های مختلف برای حضور در بازارهای کشور روسیه نهایت استفاده را ببرند. 

وی با اشاره به لزوم رویکرد جذب سهم بازار بیشتر تولیدات داخلی در فضای بین المللی، اظهار داشت: نباید برنامه های صادراتی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان و مدیران واحدهای تولیدی، به صورت منطقه ای باشد و برای برندهای صنعتی کل کشور می تواند برنامه ریزی کند. 

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان افزود: صاحبان برند و محصولات با کیفیت باید در بازارهای روسیه  حضور داشته باشند و از موقعیت های نمایشگاهی از جمله نمایشگاه کراسنودار روسیه، برای شناسایی کالاهای گیلانی و ایرانی بهره برداری کنند.

دلق پوش گزینش و اعزام محصولات با کیفیت وصاحب برند را برای اعزام به نمایشگاه‌های بین المللی بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: باید برای حضور در روسیه و سایر نمایشگاه‌های بین المللی، استراتژی و برنامه مطلوب و سنجیده ای داشته باشیم و از کالاها و برندهای مرغوب در فضای نمایشگاهی استفاده کنیم.

گفتنی است این نمایشگاه با تخفیف 30 درصد و با اختصاص ارز 4200 تومانی در شهر کراسنودار روسیه در تیر ماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/اص

گیلان در نمایشگاه کراسنودار روسیه حضور خواهد داشت

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.