خوش قدم: هیچ حریفی برای ما زنگ تفریح نیست

سرمربی تیم ملی رده پایه کاراته دختران گفت: هیچ حریفی در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته بلغارستان برای ما زنگ تفریح نیست.

خوش قدم: هیچ حریفی برای ما زنگ تفریح نیستسمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی رده پایه کاراته دختران در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره رقابت‌های لیگ جهانی کاراته بیان کرد: این رقابت‌ها از نظر کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس اهمیت زیادی دارد و ما برخی از حریفانمان را از رقابت‌های جهانی اسپانیا می‌شناسیم و هیچ حریفی برای تیم ما زنگ تفریح نیست و تمام تلاش مان را برای پیروزی در هر رقابت به کار می‌گیریم.

او ادامه داد: در این دوره از مسابقات لیلا برجعلی، فاطمه خنکدار، مبینا حیدری، نگین آلتونی ۴ نماینده کشورمان هستند که برابر حریفان روی تاتامی می روند اما به دلیل اینکه المپیک ۲۰۱۸ در سه وزن برگزار می‌شود ۳ تا از بازیکنان ما شانس کسب سهمیه در این مسابقات را دارند.

سرمربی تیم ملی رده پایه کاراته دختران افزود: با توجه به اینکه به تازگی رقابت‌های قهرمانی آسیا را با کسب نتایج درخشان پشت سر گذاشتیم ملی پوشان ما با شرایط روحی و روانی بالایی عازم رقابت‌های بلغارستان هستند و این موضوع کمک بسیار خوبی برای افزایش انگیزه بازیکنان است.

خوش قدم تصریح کرد: از بعد رقابت‌های قهرمانی آسیا در ژاپن تنها فرصت یک دوره اردوی آمادگی داشتیم و تنها مشکل ما در لیگ جهانی کاراته بلغارستان خستگی جسمی بازیکنان است چرا که فاصله بین دو رقابت‌ها بسیار کم بود و این موضوع روی توان جسمی ملی پوشان موثر است، اما با این وجود روحیه خوب بازیکنان به موفقیت آن‌ها کمک خواهد کرد.

او عنوان کرد: علاوه بر رقابت‌های بلغارستان، ابتدای تیرماه مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۸ در کشور کرواسی برگزار می‌شود که تیم ملی در این مسابقات هم شرکت خواهد کرد، اما در حال حاضر تمام هدف و تمرکزمان روی لیگ بلغارستان است تا دست پر به کشور برگردیم.

سرمربی تیم ملی رده پایه کاراته دختران در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه تیم ملی در شرایط روحی و جسمی خوبی قرار دارد و امیدوارم در بلغارستان بتوانیم سهمیه المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس را کسب کنیم و روند موفقیت‌های تیم ملی در سال جاری را ادامه دهیم.


انتهای پیام/


اظهارات خوش قدم درباره تیم ملی کاراته جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار