معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی ؛

ضروت تنوع بخشی به محصولات صنعت قطعه سازی تبریز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی ،گفت:صنعت قطعه‌ سازی تبریز توانمندی تنوع‌ بخشی به محصولات خود را دارد و باید به این سمت حرکت کند.

ضروت تنوع بخشی به صنعت قطعه سازی تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی جهانگیری  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی در نشست تخصصی صنع تضروت تنوع بخشی به صنعت قطعه سازی تبریز قطعه سازی استان افزود : استفاده از تمام ظرفیت های فنی و مهندسی ضروری است و صنعت قطعه سازی تبریز با قدرت فعالیت می کند و توان تنوع بخشی به تولید محصولات خود را دارد.


 او گفت : با توجه به وضع موجود ماشین آلات صنعتی در استان به روز رسانی ابزار صنعت قطعه سازی برای توسعه علمی و صنعتی استام مفید است.


وی با تاکید بر ضرورت حمایت های خاص دولت از صنایع مهم استان خاطرنشان کرد: اگر تسهیلاتی در بخش نوسازی ارایه می شود باید با در نظر گرفتن اولویت های تعریف شده ، دقیق و شفاف باشد.


جهانگیری ادامه داد: اگر می خواهیم جهشی در صنعت و تولید استان اتفاق بیفتد باید ضمن احصای اولویت ها با ارایه مشوق های خاص ، بخش صنعت را در مسیر درست حمایت کنیم.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با اشاره به قرارداد همکاری مشترک بین مؤسسه فناوری اتریش (AIT) و شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) در حوزه قطعه‌سازی خودرو تبریز گفت: طرح توسعه نظام نوآوری قطعه سازی خودرو یکی از اقدام ارزشمندی بود که توانسته است در بحث نرم افزاری به صنعتگران خودروسازی کمک کند.


وی گفت : بخش صنعت استان در سال های گذشته با وزارت نفت نیز ارتباط خوبی داشته و تلاش می شود تا با تنوع بخشی به تولید محصولات قطعه سازی استان به بازار نفت و گاز نیز ورود جدی داشته باشد.

 

انتهای پیام/

 

ضروت تنوع بخشی به صنعت قطعه سازی تبریز

برچسب ها: صنعت ، صنعت خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار