ساماندهی پایگاه جهانی بیستون

شهردار بیستون گفت: با طرح های در نظر گرفته شده پارکینگ پایگاه جهانی بیستون ساماندهی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فرامرزی شهردار بیستون گفت: برآورد تقریبی 15 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی پارکینگ پایگاه جهانی بیستون به همراه آسفالت و نورپردازی آن درنظر گرفته شده است.

وی گفت:این پایگاه از امکانات رفاهی استاندارد همچون سرویس بهداشتی، آب شرب، نمازخانه، استراحتگاه به همراه چندین مجتمع تجاری برخوردار خواهد شد.
فرامرزی افزود: این طرح آماده است و به تایید فرمانداری شهرستان هرسین نیز رسیده و اگر مجوز آن توسط اعضای شورا داده شود، توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد.
وی گفت: سه پروژه اصلی در سال جاری در حوزه شهری دنبال می شود و ساماندهی و نورپردازی ورودی های این شهر از سمت شرق به غرب یکی از همین برنامه ها می باشد.
فرامرزی گفت: بیستون از بخش ورودی نادرآباد نورپردازی مناسبی ندارد و از همین رو این پروژه با همکاری پرسنل شرکت توزیع برق به پیمانکار واگذار شده که اعتبار مصوب آن 470 میلیون تومان می باشد.
وی ادامه داد: فضای سبز واقع در بخش ورودی بیستون از بخش سمت شهر صحنه نیز به ساماندهی نیاز داشت که با پیگیری فرماندار و تیم برنامه ریزی شهرداری، طرحی آماده شده تا چشم انداز قابل قبولی به همراه امکانات رفاهی همچون مسجد، وضوخانه و نمازخانه احداث شود.
فرامرزی یادآور شد، اعتبار پیشنهادی این پروژه 12 میلیارد ریال است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اعتبار 15 میلیارد ریالی برای ساماندهی پارکینگ پایگاه جهانی بیستون

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.