بازگشت آرامش به اردوی شیرجه/ ملی پوشان کشورمان راهی باکو می‌شوند

پس از تعطیلی چند ساعته اردوی تیم ملی شیرجه کشورمان، آرامش به کمپ ملی پوشان بازگشت.

بازگشت آرامش به اردوی شیرجه/ ملی پوشان راهی باکو می شوندبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ملی پوشان شیرجه کشورمان به همراه کادرفنی که این روز‌ها برای حضور در بازی‌های آسیایی در اردو به سرمی برند، در اعتراض به بی توجهی فدراسیون به این تیم و فراهم نبودن شرایط لازم برای حضور در اردو‌ها و مسابقات برون مرزی دست از تمرین کشیدند و اردو را تعطیل کردند. بعد از این اتفاق کادر فنی به همراه ملی پوشان در فدراسیون حاضر شدند و جلسه‌ای با محسن رضوانی رئیس فدراسیون برگزار کردند.

محمود آرامی مدیر تیم‌های ملی شیرجه درباره این جلسه گفت: اردوی تیم ملی تا ۱۰ خرداد در تهران ادامه دارد. قرار بر این شد ۱۳ خرداد هر ۴ شیرجه رو به همراه کادرفنی به مدت ۱۰ روز در باکو به تمرینات ادامه دهند. ۱۰ تیر نیز تیم ملی شیرجه در مسابقات جایزه بزرگ ایتالیا شرکت خواهد کرد و با قدرت برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود.

او درباره تعطیلی اردوی شیرجه افزود: ملی پوشان مدت زیادی است در اردو به سر می‌بردند و اطلاع کافی از برنامه‌های فدراسیون نداشتند، اما با آگاهی از اردو‌ها و مسابقات بین المللی، اردو‌ها را ادامه خواهند داد.

آرامی اضافه کرد: ملی پوشان در اوج آمادگی هستند و تنها باید در مسابقات بین المللی شرکت کنند تا آمادگی و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند. اگر به دنبال نتایج قابل دفاعی هستیم باید به دنبال اردو و مسابقات برون مرزی باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات آرامی درباره وضعیت شیرجه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار