فرمانده سپاه استان سمنان:

دشمن همواره درصدد تضعیف نیروهای مسلح ایران است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: اتحاد و همدلی نیروهای مسلح ارتش و سپاه و سایر نیروهای بسیجی زمینه‌ شکست‌های متعدد دشمنان را در تمام عرصه‌ها فراهم می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان در نخستین گردهمایی مودت فرماندهان نیروهای مسلح استان سمنان گفت: دشمنان در حال توطئه و دسیسه‌چینی برای از بین بردن ریشه‌های انقلابی در کشور هستند و ملت ایران هرگز از مواضع و آرمان‌های خود دست نمی‌کشد و این امر هر سال در نسل‌های جدید این انقلاب تقویت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حفظ و تقویت وحدت و همدلی نیروهای مسلح در دستور کار و اولویت نخست سپاه قرار دارد، افزود: این وحدت مایه اقتدار و عظمت ایران است و قدرت این کشور را به رخ جهانیان می‌کشاند.دشمنان همواره درصدد تضعیف نیروهای مسلح ایران است چراکه اتحاد و همدلی این قشر زمینه‌ساز شکست‌های متعدد دشمنان را در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فراهم می‌کند.

 سردار حسن‌زاده به اشاره به عملیات آزادسازی خرمشهر و نقش مؤثر رزمندگان سمنانی یادآور شد: امروزه خرمشهرهای زیادی برای فتح کردن وجود دارد که لازمه آن وحدت و همدلی است.

انتهای پیام / گ

نخستین گردهمایی مودت فرماندهان نیروهای مسلح استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: سپاه ، نیوری انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار