اجرای برنامه های مفرح با رویکرد قرآنی درسیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت

شهرداری مشهد در عرصه میدان شهدا با اجرای برنامه هایی مفرح با رویکرد فرهتگی قرآنی، میزبان شهروندان مشهدی است.

اجرای برنامه های مفرح با رویکرد قرآنی درسیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمدرضا فرهادی نیا مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد،گفت: امسال به همت شهرداری مشهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه هایی مفرح با رویکرد فرهنگی قرآنی در مشهد در حال اجراست.

وی افزود: این رویداد فرهنگی هنری با حضور قاریان بین المللی قرآن در کنار‌ سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در حال برگزاری است. هم‌چنین از هنرمندان، مجریان و مهمانانی که در عرصه های اجتماعی موفقیت‌هایی کسب کردند دعوت شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهدادامه داد: هدف ما از برپایی این برنامه‌ها، پذیرایی از شهروندان عزیز بعد از افطار در هوای بهاری و ایجاد فضایی معنوی برای نشاط جان و روحشان است.

فرهادی نیا با اشاره به استقبال پرشور و گرم مردم از برنامه بهار جان‌ها گفت: این برنامه هر شب از اول تا دهم خرداد از ساعت ۲۰ تا ۲۴ در حال برگزاری است و اگر این استقبال هم‌چنان گرم بماند، تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید می‌شود.

وی افزود: در کنار این جشن، آن طرف عرصه میدان شهدا، سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت برپاست و در کنار آن، غرفه هایی برای سرگرمی و تفریح کودکان تدارک دیده شده است. افرادی با پوشیدن لباس‌های شخصیت‌های انیمیشنی، کودکان را به دورهمی با نشاط و شاد سوق می‌دهند تا مادران و پدران آنان به راحتی از جشنواره قرآن و عترت و جشن بهار جان‌ها بهره‌مند شوند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهدادامه داد: غرفه‌ هایی با عنوان باغبان کوچولو و ماسه، کودکانه، کلید بهشت، رستوران بازی، دارت پرتاب آبی با اسلحه آب پاش، رکورد زنی با بازی‌های مفرح، افلاک نمای نجوم وجود دارد که با استقبال زیادی از کودکان مواجه شده است.

فرهادی نیا گفت: در این غرفه ها، هم‌چنین به پیام‌های شهروندی چون احترام به بزرگ‌تها، داشتن شهری خوب و ... آموزش داده می‌شود؛ در غرفه دیگر کودکان به درست کردن کادرستی، کشیدن نقاشی و بازی‌های لگویی می‌پردازند.

انتهای پیام//م.ط
 

اجرای برنامه بهار جانها در نمایشگاه قرآن مشهد

برچسب ها: رمضان 97 ، قرآن وعترت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار