كارمندان دولت برای دریافت عیدی و اضافه كار پایان سال مشكلی ندارند

معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل گفت: با اقدامات انجام شده در خصوص تا مین اعتبار، استان اردبیل در زمینه پرداخت عیدی واضافه كار پایان سال هیچ گونه مشكلی نخواهد داشت.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اردبيل، مهدی مهدی زاده در جمع مدیران شهرستان مشگین شهر افزود: برای جبران خشكسالی، توسعه مناطق محروم و كمتر توسعه یافته و انجام فعالیت های اقتصادی، تولیدی، اجتماعی و ورزشی استان اردبیل 783میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است .

وی همچنین از تخصیص 30درصد از320 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده استان اردبیل برای ارتقای شاخص های فرهنگی استان خبر داد.

مهدی زاده با تقدیر از همكاری صمیمانه اهالی استان اردبیل در جریان سرشمار نفوس و مسكن گفت : به رغم نامساعد بودن شرایط جوی استان در زمان سرشماری استان اردبیل با3/99درصد مشاركت مردمی از میانگین كشوری بیشتر بوده است.

فرماندار مشگین شهر نیز در سخنانی با بیان اینكه هم اكنون 300پروژه عمرانی با بیش از 600میلیارد ریال اعتبار در نقاط مختلف استان در حال اجرا می باشد از افتتاح 40پروژه عمرانی با 100میلیارد ریال اعتبار در دهه فجردراین شهرستان خبر داد.

محمد اوغلی با بیان اینكه بزودی عملیات اجرائی مجتمع آبرسانی سبلان با حدود 12میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود افزود : با بهره برداری از این مجتمع 70روستای شهرستان از آب آشا میدنی سالم بهره مند خواهند شد.

وی گاز رسانی به 40روستای شهرستان،احداث بزرگراه مشگین شهر -اردبیل،احداث 14سد معیشتی ،احداث مجتمع گردشگری وله زیر ،پل معلق،دانشكده كشاورزی ،3واحد درمانگاه تیپ یك در مراكز بخش های ارشق،مرادلو و مشگین شرقی و سد احمد بیگلو را از جمله پروژه های مهم عمرانی شهرستان بیان كرد.

حجه الاسلام باوقار امام جمعه مشگینشهر نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس نهم مدیران دولتی را به حفظ بی طرفی در انتخابات توصیه كرد .

وی با بیان اینكه مسئولیت در نظام اسلامی امانتی الهی می باشد مسئو لان را به پاسخگوئی به مردم ومافوق ،امانتداری وتكریم ارباب رجوع سفارش كرد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.