جریمه یک میلیاردی واحد‌های صنفی متخلف در ماه رمضان

۲۰۹ پرونده تخلف صنفی به ارزش یک میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال ۱۷ روز گذشته در مازندران تشکیل شد.

حسین اصغرزاده رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: از ۲۵ اردیبهشت ماه جاری و همزمان با اجرای طرح نظارت گشت‌های صنعت، معدن و تجارت و اصناف استان بر بازار تاکنون ۲ هزار و ۵۷۸ بازرسی از واحد صنفی  انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰۹ پرونده تخلف صنفی به ارزش یک میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال ۱۷ روز گذشته در استان تشکیل شد، بیشترین تخلفات را گرانفروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور اعلام کرد و گفت: بیشترین نظارت ها در طرح رمضان بر فعالیت نانوایی ها و واحدهای عرضه کننده کالا‌های پرمصرف مانند برنج، روغن، شکر، خرما، شیرینی و زولبیا بامیه، گوشت قرمز و میوه است.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: ۹۸ گزارش مردمی در این مدت ثبت و ۷۴ گشت مشترک با تعزیزات حکومتی، اصناف و دستگاه‌های اجرایی نیز  انجام شد.

اصغرزاده با بیان اینکه ۱۰۰ تیم دو نفره اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در این گشت نظارتی همکاری می‌کنن، گفت: شعب ثابت و سیار برای نظارت بر بازار در همه شهرستان‌ها حضور دارند و مردم هر گونه تخلف صنفی را  به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

طرح نظارت گشت‌های صنعت، معدن و تجارت و اصناف بر بازار مازندران ویژه ماه رمضان از ۲۵ اردیبهشت ماه در مازندران آغازشد و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
انتهای پیام/آ

تشکیل ۲۰۹ پرونده تخلف صنفی در ماه رمضان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار