لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸؛

عملکرد فنی تیم های والیبال ایران و آرژانتین به روایت آمار

تیم ملی والیبال ایران در شرایطی موفق به شکست تیم آرژانتین شد که دو تیم از نظر فنی عملکرد نزدیکی داشتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار هفته دوم لیگ ملت‌های 2018 والیبال مقابل تیم ملی آرژانتین به میدان رفت.

دو تیم ایران و آرژانتین در این مسابقه نفس گیر و پایاپای که 5 ست به طول انجامید، نبردی نزدیک داشتند که در نهایت شاگردان ایگور کولاکوویچ با برتری در ست پایانی این دیدار تیم آرژانتین را در خانه خود شکست دادند تا دومین پیروزی خود در این مسابقات را کسب کنند.

تیم ملی والیبال ایران در شرایطی موفق به شکست تیم آرژانتین در این مسابقه شد که در مجموع 110 امتیاز بدست آورد. در مقابل تیم آرژانتین 104 امتیاز به نام خود ثبت کرد.

از مجموع این 110 امتیاز که برای تیم ایران در جدول پوئن‌ها ثبت شد 6 امتیاز از دفاع مستقیم، 49 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز از سرویس مستقیم، 40 امتیاز از خطاهای فردی تیم حریف بدست آورد. شاگردان کولاکوویچ در این مسابقه 38 توپ گیری داشتند و 19 دریافت نیز انجام دادند.

بازیکنان آرژانتین در دیدارمقابل ایران، 69 امتیاز از اسپک‌های خود به دست آوردند. آماری که نشان می‌دهد، شاگردان ولاسکو در ضربه آخر حملات خود از تیم ایران برتر بودند. 4 امتیاز از دفاع مستقیم روی تور به تیم آرژانتین رسید و 5 امتیاز مستقیم از سرویس در جدول امتیازات این تیم ثبت شد.

همچنین 25 خطا از سوی بازیکنان ایران به امتیاز برای تیم آرژانتین تبدیل شد. دریافت‌کننده ها و لیبرو تیم آرژانتین در این دیدار 34 توپ گیری و 26 دریافت داشتند.

این دیدار نزدیک و تماشایی در پنج ست برگزار شد که تیم ملی والیبال ایران در ست‌های دوم ، سوم و پنجم با نتایج 25 بر 22 ، 25 بر 21 و 15 بر 9 موفق شد تیم آرژانتین را شکست دهد. تیم آرژانتین نیز در ست‌های اول و چهارم با نتایج 25 بر 21 و 26 بر 24 موفق به پیروزی مقابل ایران شدند.

هفته دوم لیگ ملت های والیبال ایران فردا در چارچوب روز دوم مسابقات پیگیری خواهد شد و تیم ایران به مصاف ایتالیا می‌رود. شاگردان ولاسکو در تیم آرژانتین هم به مصاف کانادا خواهند رفت  و به دنبال نخستین پیروزی خود در این مسابقات خواهند بود.

انتهای پیام/

آمار فنی ایران و آرژانتین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار