علاقه مندان به عکس های سلفی؛

قاب گوشی خود را به دوربین مدار بسته تبدیل کنید

یکی از مشکل‌های افراد برای سلفی گرفتن فاصله نزدیک تلفن همراه یا ناتوانی در پوشش کل منظره پشت سر است که ابداعی جدید این مشکل را برطرف می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارشناسان به تازگی نوعی قاب تلفن همراه هوشمند (smartphone case) به نام (Evo GoCam) از جنس سیلیکون تولید کرده اند که در بدنه خود دوربین بی سیم قابل جدا سازی دارد و می‌توان با استفاده از آن به عکس برداری به ویژه عکس سلفی پرداخت.


این قاب برای هر دو نوع گوشی دارای سیستم عامل اندروئید و آی او اس قابل استفاده و در بدنه آن دوربینی با ضخامت ۶ میلی متر با توانایی گرفتن عکس‌های ۵ مگا پیکسلی قرار دارد که در مواقع عادی بسته است و می‌توان در زمان عکس برداری آن را فعال کرد.


افزون برعکس، این قاب توانایی گرفتن فیلم‌های ویدیویی را نیز دارد و آن‌ها را برروی کارت حافظه SD ذخیره می‌کند، دوربین را می‌تواند در فواصل مختلف تا حداکثر ۴۶ متری قرار داد و از مناظر مورد علاقه عکس برداری کرد.


دوربین دارای نرم افزاری همراه با خود است که برروی تلفن همراه هوشمند نصب می‌شود به کاربر اجازه می‌دهد تصاویری که دوربین درحال ضبط آنهاست را مشاهده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد و نیز تنظیماتی برروی آن انجام دهد.


دوربین دارای گیره نگهدارنده است و می‌توان آن را برروی سطوح مختلف از جمله دیوار نصب کرد، همچنین از این دستگاه می‌توان برای کنترل کودکان یا محل کار مانند دوربین مدار بسته استفاده کرد.


قرار است این دوربین با نرخ ۱۴۹ دلار در آینده به فروش برسد.

منبع:newatlas

انتهای پیام/

نوآوری در دنیای تلفن‌های همراه هوشمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.