هراسی در دل صهیونیست‌ها به نام «ایران»

سفر نتانیاهو به اروپا با هدف گفتگو درباره ایران

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با هدف گفتگو درباره ایران راهی اروپا می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای برگزاری جلسات دیپلماتیک در برلین، پاریس و لندن، اسرائیل را ترک خواهد کرد. او با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان ملاقات خواهد کرد. در روز سه‌شنبه وی با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه دیدار خواهد داشت و در روز چهارشنبه به دیدار ترزا می، نخست وزیر انگلیس خواهد رفت.

نتانیاهو در لندن با بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس و اعضای پارلمان این کشور هم دیدار خواهد کرد.

وی در دیدار با سران این کشورها درباره موضوعاتی چون جلوگیری از تسلیح ایران به سلاح هسته‌ای، گسترش نقش ایران و تحولات اخیر در منطقه گفتگو خواهد کرد. آنها همچنین درباره پیشرفت و تقویت همکاری‌ها در زمینه های مختلف بحث خواهند کرد.

در زمان سفر به پاریس، نتانیاهو و رئیس جمهور مکرون در مراسمی شرکت خواهند کرد. در حدود سیصد رویداد در اسرائیل و فرانسه در زمینه هایی مانند علم و نوآوری، هنر، موسیقی، هنر آشپزی، دانشگاه، اقتصاد و تئاتر برگزار خواهد شد. نتانیاهو همچنین به دعوت برونو لی مایر، وزیر اقتصاد و امور مالی فرانسه، در یک رویداد اقتصادی با حضور سران ارشد شرکت های بزرگ فرانسه شرکت خواهد کرد و با سران جامعه یهودیان فرانسه هم ملاقات خواهد کرد.

انتهای پیام/

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اروپا سفر می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
به شما ربطی نداره اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
مردم کشورهای اروپائی برخلاف رژیم های استعماری و نوکر صهیونیسمشان باید برعلیه مسافرت این جنایتکار و قاتل مردم غزه اعتراض کنند . مسافرت نتانیا هو به کشورهای اروپائی آبروی این کشورها را در جامعه بین المللی می برد .
آخرین اخبار