ابراهیمی: با اتحاد و همدلی موجود تیم ملی هر چیزی در روسیه ممکن است/امیدوارم با حمایت‌های مردم بتوانیم کارمان را به بهترین شکل پیش ببریم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید رمز موفقیت این تیم در این سال‌ها حفظ شکل تیمی است و با اتحاد و همدلی هر چیزی ممکن است.

ابراهیمی: با اتحاد و همدلی موجود تیم ملی هر چیزی در روسیه ممکن است/امیدوارم با حمایت‌های مردم بتوانیم کارمان را به بهترین شکل پیش ببریمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امید ابراهیمی در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره وضعیت این روز ها تیم ملی فوتبال گفت.

کمپ بشیکتاش فوق العاده بوده

کمپ بشیکتاش فوق العاده بوده و بازیکنان با استفاده از امکاناتی که در اینجا فراهم است و همچنین دستورات کادر فنی روز به روز شرایط بهتری پیدا می کنند. این کمپ  از لحاظ زمین تمرین،  اقامت و  تغذیه  در بهترین شرایط است و بازیکنان هم تلاش می کنند در دو جلسه تمرین روزانه نکات کادر فنی را به خوبی انجام دهند ، در نهایت همه تلاشهایی که از سوی کادر فنی و بازیکنان انجام می شود برای این است که بتوانیم در جام جهانی شرایط خوبی داشته باشیم.

 بازیکنان با انگیزه متفاوت این روزها را می گذرانند چون می دانند این فرصتی است که سالها منتظرش بودند

اردوی ترکیه کمپ نهایی تیم ملی پیش از حضور در روسیه است بنابراین همه بازیکنان با انگیزه دو چندانی در تمرینات شرکت می کنند. بازیکنان با انگیزه متفاوت این روزها را می گذرانند چون می دانند این فرصتی است که سالها منتظرش بودند. از نظر کیفیت تمرین، وضعیت فوق العاده است و بازیکنان هر کاری می کنند تا بتوانند نظرات فنی سرمربی تیم ملی را برآورده کنند. تلاش خود من این بوده که بتوانم بهترین عملکردم را ارائه کنم و بتوانم کمکی به تیم ملی کشورم داشته باشم.

همه بازیکنان هم دل و متحد کنار هم کار می کنند تا بتوانند مردم را شاد کنند

در چند سالی که در اردوهای تیم ملی حاضر هستم، تیم فعلی را یکی از با نظم ترین و صمیمی ترین تیمها دیده ام. فضایی که همه بازیکنان با هم دوست و صمیمی هستند و مطمئن باشید این فضای دوستانه به داخل زمین هم منتقل می شود و مطمئنا نتیجه اش را در جام جهانی می بینیم. همه بازیکنان هم دل و متحد کنار هم کار می کنند تا بتوانند مردم را شاد کنند.

انگیزه بازیکنان  این است که از پرچم کشورشان دفاع کنند

فکر دیگری غیر از بالا نگه داشتن پرچم ایران نداریم و تمام فکرمان  فقط این است که بتوانیم برای کشورمان نمایندگان خوبی باشیم. می دانیم مردم ایران و مردم دنیا بازیها را نگاه می کنند و در واقع در طول بازیها، این پرچم کشورهاست که در زمین حضور دارد. تمام انگیزه بازیکنان  این است که از پرچم کشورشان دفاع کنند. بین بیش از 200 عضو فیفا، تنها 32 کشور می توانند در جام جهانی باشند و این اتفاق بزرگی برای کشورهای حاضر در جام جهانی است. ما بازیکنان تیم ملی نماینده 80 میلیون مردم هستیم و این موضوع غرور و افتخار بزرگی برای بازیکنان است تا بتوانند در 90 دقیقه نهایت تلاش خود را انجام دهند و همه مردم را خوشحال کنند. ما آماده ایم که بیشتر از توان خودمان برای بالا نگه داشتن پرچم ایران استفاده کنیم.

بازی برابر برای ما مراکش حکم فینال جام جهانی را دارد 

بازی آخر مراکش برابر اوکراین را دیدیم. بیشتر  بازیکنان این تیم در باشگاه های اروپایی حضور دارند که از جمنله آن ها  یوونتوس، آژاکس و ... بازی است .  مراکشی ها تیم بسیار خوبی هستند و می دانیم که این بازی برای ما فینال جام جهانی است. ما هم در مقابل تیم بسیار خوبی داریم. به معنی واقعی کلمه ما یک "تیم" هستیم و دلیل واقعی موفقیتهای ما در این چند سال تیم بودن است. وقتی ما همه پشت هم باشیم هیچ چیز غیرممکن نیست.

امیدوارم با حمایتهای مردم بتوانیم کارمان را به بهترین شکل پیش ببریم

با همه مشکلات و دشواریهایی که در این چند ماه بوده است ،  اکنون باید همه موضوعات را فراموش کنیم و با انگیزه دو چندان در فکر موفقیت تیم ملی باشیم. همه باید در کنار هم همدل و متحد باشیم و تیم ملی فکر کنیم. وقتی ما در جام جهانی نتیجه بگیریم برای کشورمان افتخار آفرینی کرده ایم. باید همه مشکلات و مسائل را کنار بگذاریم و دست به دست هم با انرژی، اقتدار و استحکام وارد مسابقات شویم تا بتوانیم مردم ر خوشحال کنیم. امیدوارم با حمایتهای مردم بتوانیم کارمان را به بهترین شکل پیش ببریم.

گروه بسیار دشواری داریم اما این دلیل نمی شود که زحمت نکشیم و تلاشمان را نکنیم

نه اینکه الان چون در فاصله بسیار کمی تا جام جهانی هستیم، بخواهیم به این مسابقات فکر کنیم. ما از ماهها قبل تمام فکر و ذکرمان جام جهانی بود. آن روزها با حضور در پک فضای جام جهانی را حس کردیم. اکنون هم آن روزها در سرمان است و می دانیم که الان وقتی است که باید جواب تلاشهایمان را بگیریم. می دانیم که با کاری تیمی موفقیت در دسترس است. گروه بسیار دشواری داریم اما این دلیل نمی شود که زحمت نکشیم و تلاشمان را نکنیم.

انتهای پیام / 

اظهارات امید ابراهیمی در آستانه مسابقات جام جهانی فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار