مردم همیشه پا در رکاب رهبری می‌مانند

امام جمعه نقده گفت: مردم همیشه پا در رکاب رهبر معظم انقلاب می‌مانند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،امام جمعه نقده عصر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: مردم همیشه پا در رکاب رهبر معظم انقلاب و عاشق ایشان بودند سالیان سال است که دشمنان منافقان،‌کوردلان و چشم به خارج دوختگان می‌خواهند مکتب و راه امام خمینی را از ما بگیرند ‌اما هیچ وقت نخواهند توانست به آرزو خود برسند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ادامه داد: امروز مردم ولایت مدار نقده بعد از ۲۹ سال از رحلت جانسوز امام راحل چنان عشق و علاقه نشان دادند که گویا امام تازه از بین ما رفته است.

وی با اشاره به اینکه، امام در وصیت نامه خود ملت ایران را از ملت زمان پیامبر والاتر و بالاتر دانست، افزود:  ملت ایران ملتی است  که با یک پیام امام  با اتحاد و روحیه انقلابی خود وارد جبهه‌ها شدند، در حالی که  در آن زمان کسانی بودند که به امام حسین پشت کردند و تشنه خون او بودند.

امام جمعه نقده گفت: امام خمینی عشق و وفا، استقامت و پایداری، شجاعت و شهامت را برای ما معنا کرد تا شناخت واقعی به او نداشته باشیم قطعا عشق و محبت نخواهیم داشت تا محبت نباشد پیروی نمی‌شود پس امام را باید بخوبی باید شناخت.

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود:  امام خمینی  به دنبال اقتصاد به همراه عدالت بودند نه اقتصاد وابسته به سرمایه‌داری نه سرمایه داری بی‌درد و مرفه نه سرمایه گذاری در بانک‌ها،  بلکه امام خمینی به دنبال معیشت مردم یعنی ریشه کن کردن بیکاری به داد مظلوم و مردم رسیدن بودند.

وی ادامه داد: همان طور که حضرت علی (ع) که در آن زمان کنار پیامبر(ص) بود و تمام خطرات را به جان می‌خرید و نمی‌گذاشت بر او صدمه و آسیبی برسد امروز علی زمان می‌خواهددر مقابل دشمنان داخلی و خارجی سرسخت بایستد.

امام جمعه نقده در ادامه افزود:  امروزه برخی افراد به سیاست‌های خارج چشم دوختند و می‌گویند اگر به نوشته های یونسکو عمل نکنیم منزوی خواهیم شد، در صورتی که قرآن کتاب زندگی و کتاب شفا و اقتصاد و فرهنگ و تمام مسائل بشر است مسیر قرآن انسان را به کمال می‌رساند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت : شعار دائمی رهبر کبیر انقلاب اسلامی«نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی»بود، جمهوری اسلامی ایران یعنی عشق به مردم با تکیه به خدا، پس تا زمانی که به سفارش‌ها و آرمان‌های امام خمینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش ندادیم قطعا پیشرفت نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: راه امام راه ناب محمدی بود راه خدا بود امام عاشق خدا بود تفکر و نگرش امام در وجود رهبر معظم انقلاب متجلی شده و هر روز رو به رشد است و رهبری ایشان در حال فرا گرفتن تمام جهان است.

امام جمعه نقده با بیان اینکه امروز یکی از آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری روز قدس است، یادآوری کرد: رژیم صهیونیستی به قدس دیوار فلزی کشیده به خیال خود از برخورد تیرها جلوگیری کند اما نمی‌داند که تیرهای خداوند تیرهای معنوی است امسال روز قدس با عظمت خواهد بود ما پیروز میدان هستیم.

 

انتهای پیام/ ه

سخنان امام جمعه نقده به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.