۴۰ زمین چمن مصنوعی ورزشی در لرستان ساخته می شود

کلنگ زمین چمن مصنوعی سرابِ حمام شهرستان پلدختر به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی روستای سرابِ حمام از توابع بخش مرکزی شهرستان پلدختر گفت: روستای سرابِ حمام ۵ هزار نفر جمعیت دارد و ضروری است زیرساخت‌های لازم ورزشی در این روستا فراهم شود.

سید حمید رضا کاظمی به حضور تیم‌های فوتبال این روستا در لیگ شهرستان اشاره کرد و افزود: این موضوع مبین پتانسیل و ظرفیت‌های ورزشی روستای سرابِ حمام است.

مدیر کل ورزش و امور جوانان لرستان نیز در این مراسم گفت: علاوه بر شروع ساخت زمین چمن مصنوعی روستای سرابِ حمام، ساخت چمن مصنوعی شهر معمولان و سالن ورزشی افرینه از پروژه‌های ورزشی در حال ساخت شهرستان پلدختر هستند.

عزیزپور با بیان اینکه ۴۰ زمین ورزشی لرستان چمن مصنوعی می‌شوند افزود: در اجرای این طرح‌ها دهیاران ۱۱ روستای لرستان با اداره کل ورزش و امور جوانان لرستان همکاری خواهند کرد.

مدیرکل ورزش وامور جوانان لرستان با اشاره به احداث خانه ورزش در روستا‌های لرستان گفت: تجهیز این خانه‌های ورزش روستایی بر عهده اداره کل استان ورزش است.

وی ادامه داد: خانه ورزش روستا‌های دُم رود افرینه و پاعلم تاکنون تجهیز شده و خانه ورزشی روستا‌های سرابِ حمام و ولیعصر هم در مرحله بعدی تجهیز می‌شود.

انتهای پیام/د

ساخت زمین چمن ورزشی در لرستان

برچسب ها: ورزش همگانی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.